$
קצרים

אינדולה יוצאת בקמפיין להשקת צבע שיער למספרות

הקמפיין בתקציב הנאמד בכ- 1.5 מיליון שקל, תחת הסלוגן: "צביעה מושלמת ב- 10 דקות"

כתב כלכליסט 12:1830.03.11

אינדולה, המשווקת בישראל ע"י חברת גדעון קוסמטיקס, יוצאת בקמפיין להשקת ה- Rapid Color, צבע שיער למספרות ב- 10 דקות בלבד. התקציב נאמד בכ- 1.5 מיליון שקל.

 

לדברי מנהל השיווק אסף גרינברג: "הסדרה החדשה ממצבת את אינדולה כחדשנית, מתקדמת ומובילה בתחומה. היא מיועדת ללחוץ
את הזמן ולהעניק ללקוחות הקצה את שירות הצביעה והתוצאות המגיעות להם בזמן שנדרש להם ליהנות מכוס קפה! בנוסף למותג חשוב להדריך ולתת את הכלים הטובים ביותר למעצב השיער, לניהול יעיל ורווחי של העסק שלו".

 

עוד הוסיף גרינברג כי: "על מנת להעביר ערכים אלו, בחרנו בקמפיין תדמיתי ומכירתי, המדבר על ניהול זמן נכון, הן ללקוחות הקצה והן למעצבי השיער, מתוך מטרה למצב את אינדולה כפורצת דרך בתחומה".

 

במקביל לקמפיין ולפעילויות הקד"מ, יגיע לישראל קלוד פסקל, מנהל פיתוח המוצרים הראשי ומנהל הדרכה בכיר בקבוצת הנקל, גרמניה, שיסייע לנציגי החברה בישראל, במהלכים השונים להטמעת המוצר בשוק המקומי.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x