$
קצרים

גולברי יוצאת בקמפיין שילוט בנתיבי איילון

היקף ההשקעה נאמד ב-470 אלף שקל. המנכ"ל: פעילות קמפיין שלטי החוצות יביא לחשיפה חיובית למותג

כתב כלכליסט 10:0924.03.11

רשת האופנה גולברי יוצאת בקמפיין שילוט נרחב, במסגרתו תפרסם את קולקציית הקיץ לשנת 2011 ,על גבי שלטים בנתיבי איילון ובתחנות אוטובוס ומכוונים, היקף ההשקעה נאמד ב- 470,000 שקל.

 

הפרסום על גבי שלטי חוצות מיועד להחדרת קולקציית אביב קיץ 2011 כחלק מקמפיין פרסום מאסיבי שנוקטת הרשת שמטרתו להגיע לחשיפה מקסימלית של קולקציית הקיץ אותה מדגמנת הפרזנטורית איילת זורר.

 

לדברי משה גולברי מנכ"ל גולברי: "פעילות קמפיין שלטי החוצות נועדה להמשיך ולמצב את רשת האופנה גולברי כרשת מובילה עדכנית וייחודית. אנו מאמינים שפרסום זה במקומות מרכזיים ואסטרטגיים, ימשוך את תשומת ליבם של העוברים ושבים ויביא לחשיפה חיובית למותג".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x