$
קצרים

ליטל מ"היפה והחנון" תפרסם את "הילוך שישי"

קבוצת מרכזי השירות והמכירה לרכב בחרה כפרזנטורית את כוכבת ופיינליסטית "היפה והחנון"; הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "הביילינים" בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל ויכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות ואינטרנט

שלי פריצקר 13:0615.03.11

קבוצת מרכזי השירות והמכירה לרכב "הילוך שישי", בחרה כפרזנטורית את כוכבת ופיינליסטית "היפה והחנון" -הדוגמנית ליטל סמדג'ה (23). החוזה נחתם עם הסלבית מב"ש עד לסוף שנת 2011. ההסכם יכלול פרסום טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט ויעמוד על סכום של 2 מיליון שקל.

 

"אני מברכת על

שיתוף הפעולה עם ליטל מהתוכנית 'היפה והחנון'. מתחילת העונה, בלטה ליטל בזכות השפה הייחודית, הקשר המיוחד עם בן זוגה לתוכנית ואופייה הכובש. אנו צופים כי החיבור בינה לבין המותג בתחום הרכב מקורי וייחודי ויגביר את המודעות לקבוצת הילוך שישי, הפועלת בהצלחה כבר עשרות שנים", מסרה פאני הורוביץ, מנהלת השיווק של הקבוצה.

 

קבוצת הילוך שישי הוקמה ב- 1950 ע"י שמוליק בורג ובובי הורוביץ ומורשית ע" היבואנים לייצג 10 מותגי רכב שונים: ניסאן, יונדאי, טויוטה, מיצובישי, סיטרואן, סובארו, סוזוקי, פיג'ו, פיאט ורנו. כיום, קבוצת הילוך שישי כוללת שבעה מרכזי שירות לרכב המובילים באזור המרכז ומספקת מענה כולל ללקוח בתחום הרכב- החל מרכישת רכב, מכירת אביזרים לרכב וכולל טיפול ברכב, שירות אישי ללקוח, טרייד-אין ושירותי ליסינג.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x