$
קצרים

ליימן שליסל משיקה בישראל את המסטיקים של מנטוס

בכוונת החברה להחזיק בכ-10% נתח שוק בתום שנת הפעילות הראשונה. בהשקה יושקעו כ-8 מיליון שקל

כתב כלכליסט 10:4808.03.11

ליימן שליסל משיקה בישראל את המסטיקים של מנטוס בהשקעה של מעל 8 מיליון שקל. בכוונת ליימן שליסל להחזיק בכ-10% נתח שוק בתום שנת הפעילות הראשונה.

 

בארץ יושקו 5 טעמי מסטיק חדשים המחולקים לשתי קבוצות, טעמי מנטה וטעמי פירות.

 

מוני ליימן, מנכ"ל ליימן שליסל מציין

כי שוק המסטיקים בישראל מגלגל כ- 300 מליוני שקל בשנה . 92% משוק זה הם מסטיקים ללא סוכר. לדברי ליימן קטגוריית המסטיקים ללא סוכר מתחלקת לסגמנטים נוספים שזוכים לעדיפות מובהקת אצל הצרכן הישראלי ובהם: דאגה לבריאות השיניים, מרענני נשימה, דאגה למראה השיניים וכמובן טעמים מפתיעים.

 

רוזאנו קאברינו, מנהל היצוא העולמי של חברת פרפטי וואן מלה מציין כי ישראל מצטרפת לרשימת המדינות בהן הושק מסטיק מנטוס ובהן: ארה"ב, צרפת, גרמניה, איטליה, אנגליה, רוסיה, סין, הודו, אוסטרליה, וברזיל. לדבריו, כניסת מסטיק מנטוס למדינות השונות לא רק נגסה בנתח ממתחרותיה, אלא תרמה לגידול של השוק כולו. 

 

נתח המכירות הכספי של מסטיק מנטוס מהווה כ-40% ממכירות המותג בעולם.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x