$
קצרים

דודי בלסר וארקדי דוכין בקמפיין חדש של מפעל הפיס

עלות הקמפיין 4 מליון שקלים תחת המסר המרכזי: "זכייה בחישגד לא תאפשר לך להגשים את כל החלומות, אבל היא תאפשר לך להגשים חלום שתמיד רצית"

שירות כלכליסט 13:2224.01.11

מפעל הפיס יוצא בקמפיין חדש בסדרת הקמפיינים של חישגד, תחת המסר: "נכון לא תוכלי להגשים את כל החלומות שלך עם חישגד, אבל בוא'נה חישגד זה אחלה כסף - חישגד יכול להגשים לך חלומות". הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, בהשקעה של 4 מיליון שקל ויעלה בתחילת חודש פברואר בטלוויזיה

ובאינטרנט.

 

במרכזו של הקמפיין ארבעה כוכבים מובילים: דודי בלסר, ארכדי דוכין, גלית לוי ואביב משה, תחת המסר: זכייה בחישגד לא תאפשר לך להגשים את כל החלומות אבל היא תאפשר לך להגשים חלום שתמיד רצית - למשל החתונה המושלמת. הקמפיין מייצג את החלום של כל משפחה ישראלית לחתונה מושלמת ומהווה חלק מההוויה הישראלית, כפי שמייצג חישגד.

 

סרט הפרסומת מתרחש בערב חתונה בו כלה (השחקנית אביגיל ערמון) חולמת על האירוע המושלם בו גלית לוי שעיצבה לה את שמלת הכלה עושה לה תיקונים אחרונים בשמלה רגע לפני שהיא צועדת לחופה. השף אביב משה, ממסעדת מסה מנצח על הקייטרינג המפואר ודואג לפרטים הקטנים באוכל שיוגש לאורחים וארכדי דוכין יושב לצד הפסנתר ומנגן את שיר הכניסה לחופה. הכלה צועדת לקראת החופה לצד, החתן, דודי בלסר. במהרה היא "מתעוררת" מהחלום ומזהה שהחתן מולה הוא לא דודי בלסר אלא בחור מקסים שהיא אוהבת, עם זאת שאר החלום אכן קורה במציאות.

 

לדברי דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס: "קמפיין חישגד החדש ממשיך את הקו הקריאטיבי של הקמפיינים הקודמים, כשהמסר הוא שזכייה בחישגד לא מאפשרת להגשים את כל החלומות, אבל היא בהחלט מאפשרת לזוכה לממש את חלקם. במקרה של הקמפיין הנוכחי, חתונה מהחלומות".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x