$
פרסום ושיווק

חמש שנים אחרי ההשקה: קסטרו סוגרת את רשת אביזרי האופנה דיווה

לאור מחירי השכירות המאמירים בקניונים והתחרות מצד רשתות אביזרים ותכשיטים מתחרות, נהפכה הפעלת הרשת ללא כדאית כלכלית

אורנה יפת 10:1310.01.11

קסטרו סוגרת את רשת התכשיטים ואביזרי האופנה DIVA. בשנה החולפת סגרה הרשת ארבעה סניפים, וכיום נותרו 20 סניפים פעילים.

 

תמחור האביזרים ברשת נחשב לזול במיוחד, ורוב הזמן נערכו בה מבצעי מחיר. כעת, לאור מחירי השכירות המאמירים בקניונים והתחרות מצד רשתות אביזרים ותכשיטים

מתחרות, נהפכה הפעלת הרשת ללא כדאית כלכלית עבור קסטרו.

קסטרו פתחה את דיווה ב־2005 על בסיס מותג התכשיטים הבינלאומי באותו השם, ובהשקעה של 16 מיליון שקל.

 

הרשת היא שותפות בין קסטרו לחברת DCK הבריטית, שמייצרת עבורה את התכשיטים, והיא בעלת המותג. ההסכם בין החברות כלל תוכניות לפתיחת רשת חנויות בישראל ובשוויץ, והחנות הראשונה של הרשת (שנסגרה במהלך 2010), נפתחה ברחוב שינקין בתל אביב.

 

חנויות דיווה מוקמו בעיקר בקניונים והשתרעו על שטח של 55–60 מ"ר. במקור תכננה קסטרו להקים 30 סניפים כבר בשנה הראשונה, אך בפועל התפתחות הרשת היתה אטית יותר, וההתלבטות האם להמשיך ולהפעיל אותה עלתה כבר לפני כשנתיים.

 

על פי מקורות בענף, קסטרו בודקת חלופות בנושא רשת דיווה. דובר קסטרו סירב להתייחס לנושא.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x