$
פרסום ושיווק

אחרי 12 שנה: פרטנר נפרדת משלמור אבנון עמיחי

תקציב חברת הסלולר, העומד על כ-18.3 מיליון דולר בשנה, טופל עד כה על ידי 3 משרדי פרסום: שלמור אבנון עמיחי, ראובני פרידן ות"א מוסקבה

שלי פריצקר 14:4904.01.11

חברת הסלולר פרטנר נפרדת ממשרד הפרסום שלה ב-12 השנים האחרונות, שלמור אבנון עמיחי. יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק והתוכן בפרטנר, מסר את ההודעה על סיום ההתקשרות היום במהלך פגישה עם משרד הפרסום.

 

מדובר בסיומו של תהליך פרידה. הקמפיין האחרון של שלמור לפרטנר נעשה בתחילת 2010, ובמהלך השנה הביעה פרטנר חוסר שביעות רצון מעבודות המשרד.

 

עד כה עבדה פרטנר עם שלושה משרדים: שלמור אבנון עמיחי, ראובני פרידן ות"א מוסקבה, שטיפל בעיקר בפרסום במגזר הרוסי, אבל נכנס באחרונה גם למגזר הכללי. על פי הערכות, פרטנר תצא למכרז למציאת משרד חדש שיתפוס את מקומו של שלמור. במהלך 2010 עמד תקציב הפרסום של פרטנר על כ-60.7 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-18.3 במחירים ריאליים.

 

בפרטנר אישרו את הפרידה ומסרו כי "יעקב קדמי הודה למשרד הפרסום על תרומתו הגדולה לחברה החל מיום הקמתה, פעילותו המוצלחת בבניית המותג ועל השותפות המבורכת במהלך השנים. החשיבה המקורית והקמפיינים היצירתיים תרמו למובילותה ולבידולה של פרטנר בעולם הפרסום בכלל ובענף התקשורת בפרט".

 

פרידה נוספת צפויה השנה בתחום הסלולר - ככל הנראה תיפרד פלאפון ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ותישאר עם משרד אחד בלבד - אדלר חומסקי. הרקע להחלטה הוא חיזוק הזיקה בין חברת הכבלים HOT ומירס בעקבות תהליך הגדלת האחזקות של בעלי מירס, פטריק דרהי, ב-HOT. תקציב הפרסום של HOT מנוהל בידי באומן בר ריבנאי. תקציב הפרסום של מירס מנוהל בידי גליקמן נטלר סמסונוב.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x