קריסטל מוחקת את שמה לטובת המותג תדיראן
תדיראן גרופ מתכוונת להרחיב את רשת החנויות שלה, שמונה כיום עשרה סניפים, לרשת בפריסה רחבה יותר
כשנה לאחר שרכשה את חברת תדיראן מוצרי צריכה, נפרדת חברת קריסטל משמה, ומאחדת את שני המותגים תחת השם "תדיראן גרופ". בחברה ערכו מחקרים בקרב צרכנים וקמעונאים שהראו כי המותג תדיראן חזק יותר מקריסטל, ובעל תרומה גבוהה יותר למיצוב החברה.
איחוד השמות מהווה המשך להליך
במהלך נוסף מתעתדת תדיראן גרופ להרחיב את רשת החנויות שלה, שמונה כיום עשרה סניפים, לרשת בפריסה רחבה יותר. החנויות, שנקראות כיום קריסטל, יפעלו מעתה תחת השם תדיראן, וכבר בשנה הקרובה תפתח החברה בין שניים לשלושה סניפים בהשקעה של 3–4 מיליון שקל. סניף ראשון ייפתח בכיכר המדינה וסניף נוסף בראשון לציון. לדברי בינה רזינובסקי, מנכ"לית הקבוצה, בחנויות החדשות ישווקו מותגי החשמל הלבנים של הקבוצה לצד מזגנים.
בתוך כך, הודיעה היום גם המתחרה אלקטרה על איחוד מערך המכירות של מוצרי החשמל והמזגנים שלה בחטיבה אחת. עד כה נוהלו המכירות של שני סוגי המוצרים בחטיבות נפרדות, וכעת תנוהל החטיבה המאוחדת על ידי יגיל וויט, שניהל את חטיבת המיזוג. בחברה מסבירים כי "המהלך נועד לייצר סינרגיה בפעילות ולרכז את הפעילות של המותג בידי גורם מתמחה אחד".