$
פרסום ושיווק

סופר-פארם תשקיע 11 מיליון שקל במבצע הנחות בינואר

הרשת יוצאת במהלך שיווקי לפתיחת 2011 ותציע מאות מוצרים תמורת 8 שקלים. סמנכ"ל הסחר: "מצפים לגידול של 15% במכירות"

אורנה יפת 15:1530.12.10

סופר-פארם יוצאת במהלך שיווקי רחב לפתיחת שנת 2011 - "HAPPY SALE", שיימשך לכל אורך חודש ינואר ויושקעו בו 11 מיליון שקל. במסגרת האירוע, יימכרו מהיום (ה') מאות מוצרים תמורת 8 שקלים.

 

ה-"HAPPY SALE" ילווה בקמפיין פרסומי באמצעות משרד באומן בר ריבנאי שיעלה בעיתונות,

באינטרנט, בשלטי חוצות, בעלוני הרשת ובנקודות המכירה.

 

זוהי השנה הרביעית בה יוצאת סופר-פארם ב-"HAPPY SALE", על מנת להגביר מכירות עם פתיחת השנה החדשה.

 

דני לוזון, סמנכ"ל הסחר של סופר-פארם: "אנו מצפים לגידול של 15% במכירות ושל 10% במספר המבקרים, לעומת תקופה מקבילה אשתקד. השנה העמקנו את ההנחות ובשבועיים הראשונים בחרנו להציע מחיר אחיד וקבוע של 8 שקלים למאות מוצרים. זאת לעומת שנה שעברה אז מאות מוצרים נמכרו ב-5 ,10 ,15 ,20 ו-30 שקל".

 

לדבריו, הגידול במספר יחידות המוצרים שיימכרו יהיה גבוה הרבה יותר ויעמוד על כ-30%. בשבועיים האחרונים של דצמבר יחולקו שוברים בסך 50 שקל למימוש בזמן המכירה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x