$
קצרים

בלוגרית אופנה מונתה למנהלת קריאייטיב של ml

ביקורת אופנה שפירסמה יעל רגב על חברת ml וקמפיין שיזמה ברשת החברתית גרמו לשינוי במדיניות הרשת. וגם סידרו לה ג'וב נחשק

שירות כלכליסט 11:3114.12.10

הבלוגרית והעיתונאית יעל רגב, בעלת בלוג האופנה Kalba in Glam Town, מונתה למנהלת הקריאטיבית של רשת האופנה למידות גדולות ml. במסגרת התפקיד, תהיה אחראית רגב על ייעול, הידוק ומיתוג החברה ועל מיצובה כחברה רעננה וטרנדית.

 

התפקיד הנחשק, הוצע לרגב ע"י הבעלים אבי מלכה,
לאחר שנחשף לקמפיין מתוקשר שיזמה רגב בפייסבוק ובבלוג האישי שלה, קמפיין שיצר הד תקשורתי ובו יזמה את מינויה לתפקיד מנהלת קריאייטיב מתוך הרצון להפוך את הרפרטואר של ml למעניין, רלוונטי, אופנתי וחדשני.

 

לדברי מלכה, מבעלי ריטייל ישראל המפעילה את רשת ml: "אנו מודעים לעובדה כי הבחירה ביעל רגב, בלוגרית ועיתונאית, לתפקיד מנהלת הקריאטיבית של המותג ml היא חתרנית ונועזת, אבל זוהי בדיוק המטרה שלנו - להמחיש את מהותו של ml כמותג חדשני ומעודכן אשר מתכתב עם המתרחש בעולם האופנה הבינלאומי העכשווי".

 

עוד הוסיף מלכה: "אנחנו מברכים על הצטרפותה של יעל רגב ומאמינים שהיא תהווה ערך מוסף ענק לחברה".

 

יעל רגב מסרה: "אני גאה על הצטרפותי למשפחת ml, ומאמינה שיחד נוכל להמשיך ולחזק את מעמדה של ml כחברה המובילה בישראל למידות גדולות".

 

רגב (27) החלה את קריירת האופנה שלה בגיל 18 כאשר הייתה אחת מראשוני המעצבים שהציעו את מרכולתם בבוטיק המעצבים המקורי בדיזינגוף סנטר. רגב למדה לתפור בגיל צעיר לאחר שהגיעה למסקנה כי החנויות אינן מספקות בצורה הולמת את צרכיה כאישה במידה גדולה והחליטה לדאוג בעצמה לצרכיה הסקטוריאליים. בשנת 2006, תוך כדי לימודיה באוניברסיטה העברית בירושלים, החלה רגב לכתוב על אופנה. בשנת 2008 הקימה רגב מותג לבגדי כלבים ובמקביל השיקה את בלוג האופנה והתרבות המצליח Kalba-in-glam-town. בשנת 2010 החלה לכתוב עבור מגזינים שונים מבית "ידיעות אחרונות" והייתה הבעלים של טור מתוקשר וסנסציוני על אופנה במידות גדולות בפורטל Ynet.

 

רשת ml מונה בארץ כ-90 סניפים לגברים ולנשים אשר ממוקמים במרכזי קניות מרכזיים בכל רחבי הארץ.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x