$
פרסום ושיווק

הקמעונאים הבינ"ל מגיעים לישראל

קניינים של קארפור, וולגרינס, בוטס ורשתות נוספות יגיעו לכנס של מוצרי קוסמטיקה מים המלח, שמארגנת התאחדות התעשיינים

אורנה יפת 11:2413.09.10

לאחר שהשיקה את תו האיכות למוצרי ים המלח, מכנסת התאחדות התעשיינים כנס קנייני קוסמטיקה בינלאומיים, במטרה למתג את תו האיכות Dead Sea Israel Product. לכנס, שייערך בים המלח בסוף אוקטובר, צפויים להגיע קניינים בכירים של רשתות קמעונאות ופארמים בינלאומיים; אלה ייפגשו עם נציגיהן

של כ־30 יצרניות ישראליות, שינסו לשכנע אותם לשווק את מוצריהן ברחבי העולם. עד כה, קניינים של 25 רשתות מובילות כבר אישרו את הגעתם, ובהם קניינים של קארפור (רשת המרכולים הצרפתית שהיא אחת הגדולות בעולם), וולגרינס (רשת הפארם הגדולה בארה"ב), בוטס (הרשת הגדולה בבריטניה), רשת הקוסמטיקה הצרפתית ספורה ואחרות. הכנס מופק בשיתוף חברת ECRM האמריקאית.

 

"החלטנו להגן על המוצרים מים המלח באמצעות תו האיכות, וכעת אנו עורכים חשיפה עולמית למוצרים שלנו ומביאים את הקמעונאים הבינלאומיים לים המלח", אומרת נורית פייביש־יוסף, מנהלת תחום תעשיות צריכה בהתאחדות התעשיינים.

 

ענף התמרוקים הישראלי מגלגל כ־3 מיליארד שקל בשנה. היצוא ב־2009 עמד על 210 מיליון דולר (לעומת 197 מיליון ב־2008). ארצות היצוא העיקריות הן ארה"ב (המרכזת כשליש מהיצוא), גרמניה, צרפת ורוסיה, ועיקר היצוא הוא קוסמטיקה המבוססת על מוצרי ים המלח ומוצרים על בסיס טבעי.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x