איקאה מרחיבה את תחום מוצרי החשמל
החברה תשווק מוצרי אלקטרוניקה לבית בנוסף למכשירי המטבח שהיא משווקת כיום; מנכ"ל איקאה ישראל: "מדובר במהלך משמעותי מבחינת השוק הישראלי"
גם
שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, מסר בתגובה: "התהליך נמצא בבדיקה ובמהלך השנתיים הקרובות צפויה להתקבל ההחלטה על כך. זהו מהלך משמעותי גם מבחינת השוק הישראלי, נוכח התחרות בין השחקנים הרבים הקיימים בשוק מוצרי האלקטרוניקה".
איקאה ישראל השיקה אתמול (ד') את הקטלוג שלה לשנת 2011 וחוגגת 60 שנה להפקת הקטלוג הבינלאומי. בישראל זהו הקטלוג ה-11 והוא מופץ בכ-1.25 מיליון בתי אב בהשקעה של 8.5 מיליון שקל. בקטלוג מוצגים השנה 687 מוצרים חדשים מתוך 2,809 פריטים שנמכרים בחנויות בנתניה ובראשון לציון.
כפי שנהגה בשנים האחרונות, גם השנה מורידה החברה מחירים בשיעור של כ-2% במגוון המוצרים ומתחייבת לשמור על מחיר קבוע למשך שנה שלמה.