$
פרסום ושיווק

הפטנט החדש של קדמי: משרדי הפרסום של פרטנר מתחרים ראש בראש על כל קמפיין

ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי נדרשים להגיש לכל מהלך שיווקי של פרטנר אסטרגיה וקריאייטיב, כשהמשרד הזוכה ילווה את המהלך כולו

מאיה זיסר 12:4712.08.10

מנהל חטיבת השיווק של פרטנר, יעקב קדמי, הטיל פצצה חדשה על שני משרדי הפרסום המלווים את החברה: ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי יתמודדו ביניהם על כל מהלך שיווקי שהחברה תרצה לעלות לאוויר.

 

בדומה לתקציבים של חברות גדולות אחרות, גם תקציב הפרסום של פרטנר, הנאמד בכ-40 מיליון
שקל בשנה, מחולק בין שני המשרדים כך שכל מהלך שיווקי מיועד מראש לאחד מבין שני המשרדים. הנוהל החל לפני כ-3 חודשים, במסגרתו על המשרדים להגיש לכל מהלך שיווקי אסטרטגיה וקריאיטיב כשבפרטנר יבחרו את הקמפיין המועדף עליהם. המשרד הנבחר ילווה את המהלך כולו באמצעות סדרת קמפיינים.

 

מאז החיל קדמי את האסטרטגיה הפרסומית החדשה, נעשו כבר כמה 'מכרזים' כאשר המכרז המשמעותי מביניהם היה המהלך השיווקי של פרטנר - 'אורנג' FREE' בו זכו ראובני-פרידן להוביל את המהלך כולו בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון שקל.  

 

ניב חורש, משנה למנכ"ל בראובני פרידן אמר ל"כלכליסט", "אנחנו לא קובעים ללקוחות שלנו איך לעבוד ומשתדלים להתאים את עצמנו לדרישותיהם ומוכנים לכל אתגר. אנחנו מאמינים ביכולת שלנו לנצח וכבר הוכחנו את זה".

 

קדמי חזר לפרטנר בתחילת 2010, בזמן שהחברה נמצאת בפרשת דרכים. השליטה בחברה התחלפה באוגוסט 2009, כשנרכשה על ידי אילן בן דב ובעקבות כך עברה החברה שינויים ארגוניים בשרשרת הניהולית. קדמי שימש כסמנכ"ל השיווק של פרטנר עם השקתה ונחשב לאחראי להצלחתה לצד המנכ"ל באותה התקופה, עמיקם כהן והם חתומים על החדרת פרטנר לארץ ובניית המותג אורנג'. על פי גורמים בשוק, עם חזרתו מביא קדמי, שנחשב כיום לאחד מבכירי עולם השיווק בארץ הרבה חדשנות ורוח רעננה לפרטנר.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x