$
פרסום ושיווק

מלחמות הנקניקים: טירת צבי נגד זוגלובק

שבועיים לאחר שזוגלובק השיקה פסטרמה דקיקה, טירת צבי יוצאת במוצר זהה

אורנה יפת 09:4914.06.10

קטגוריית הנקניקים מתעוררת מחדש: שבועיים לאחר שהשיקה זוגלובק את סדרת הנקניקים הדקיקים "דק דק דק", יוצאת גם המתחרה טירת צבי במוצר זהה ומשיקה פסטרמה דקה במיוחד, בשם "דקניקים".

 

גם חברת יחיעם הציבה בשבועיים האחרונים מוצר זהה על המדף, שאף הוא נקרא "דק דק דק", אך

עד כה לא תמכה בו פרסומית. עוף טוב היא השחקנית היחידה בקטגוריה שלא הציגה עד כה מוצר מסוג זה.

 

לדברי קלמן פסקה, מנהל השיווק והסחר של טירת צבי, "טכנולוגיה זו היתה קיימת אצלנו כבר שנתיים, והחלטנו לא להשיק את המוצרים כי חשבנו שהשוק בישראל עדיין לא בשל לכך".

 

כעת, לאחר שזוגלובק השיקה את המוצר, טירת צבי לא השתהתה והציבה גם היא את המוצר על המדף.

 

בניגוד לזוגלובק, שהשקיעה בפרסום המותג 4 מיליון שקל, טירת צבי לא תעלה בקמפיין ותשקיע 1.3 מיליון שקל בלבד בפעילות, אשר תחובר למשחקי המונדיאל. המוצר של זוגלובק הוא בעובי 0.6 מ"מ, והמוצר של טירת צבי הוא בעובי 0.5 מ"מ. "שוק הפסטרמות נמצא בסטגנציה בשנה האחרונה", מסביר פסקה.

 

מכירות טירת צבי מסתכמות ב־250 מיליון שקל בשנה. בחברה צופים כי הקטגוריה החדשה תגדיל את המכירות בחצי מיליון שקל מדי חודש.

 

קטגוריית הנקניקים הארוזים מגלגלת 430 מיליון שקל בשנה. על פי נתוני סטור נקסט, טירת צבי מחזיקה ב־35% מהקטגוריה, זוגלובק ב־28%, עוף טוב ב־17% ויחיעם ב־14%.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x