$
פרסום ושיווק

רונית קן אישרה להקים ועדת מדרוג לאינטרנט

מנכ"ל איגוד הפרסום, יגאל בר און: "הפרסום באינטרנט עולה עכשיו מדרגה והופך למקצועי ומדויק יותר מכל מדיום אחר"

מיכל תוסייה כהן 20:2213.06.10
הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, אישרה היום את הקמתה של ועדת מדרוג לאינטרנט. בימים הקרובים יכנסו מנכ"ל הוועדה שגיא סטוניס ואיגוד חברות הפרסום את כל הגורמים המעורבים, לאשרור ההסכמים והתחלת תהליך המדידה.

  

את הקמת ועדת המדרוג לאינטרנט יזם איגוד חברות הפרסום
לפני כשלוש שנים בשיתוף אתרי אינטרנט וחברות אינטראקטיב. המטרה הייתה ליצור ועדה שתפעל במתכונת דומה לוועדת המדרוג בטלוויזיה. המהלך כלל הקמת ועדה, ניסוח הסכמים ועריכת מכרז לבחירת מפעיל למערכת המדידה. 

 

הוועדה תספק כלים מתקדמים לתכנון קמפיינים פרסומיים והבנת הקהל הגולשים. המערכות שיושקו יספקו נתונים כמותיים ודמוגרפים מעמיקים ברמת האתר הכוללת כמו גם פילוח של מדורי התוכן הפנימיים והשימושיות בכלים ומגוון התכנים השונים כגון צריכת וידאו, גלישה סלולרית ועוד.

 

מנכ"ל איגוד הפרסום, יגאל בר און, אמר: "אני שמח שהגענו למשוכה האחרונה. אני יכול בביטחון מלא לומר שהפרסום באינטרנט עולה עכשיו מדרגה והופך למקצועי ומדויק יותר מכל מדיום אחר".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x