$
פרסום ושיווק

תקציב התפרסום של רדיו תל אביב עובד לבאומן בר ריבנאי

בשלוש השנים האחרונות טופל התקציב במשרד הפרסום זרמון גולדמן. מנכ"ל באומן: "אנחנו מתכננים להתמקד באסטרטגיה ומיתוג מחדש של רדיו תל אביב"

מאיה זיסר 09:4111.04.10

תקציב הפרסום של רדיו תל אביב 102FM עובר למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, לאחר שטופל בשלוש השנים האחרונות במשרד הפרסום זרמון גולדמן - כך נודע ל"כלכליסט". תקציב המדיה החיצוני של הרדיו מוערך במיליון שקל.

 

מעבר תקציב הפרסום נעשה כחלק משרשרת שינויים שמתקיימת לאחרונה

ברדיו תל אביב, בהם עזיבתם של חלק ניכר מהמגישים הבכירים בתחנה. כמו כן, בתחנה אין כיום מנכ"ל רשמי. באוקטובר 2009 הודיע המנכ"ל הקודם שי בן מאור על עזיבתו את התחנה, ואת מקומו כמנכ"ל מילא נציג הבעלים שמעון אלקבץ, ששימש מנכ"ל בפועל. לפני כחודשיים עזב גם אלקבץ את התפקיד, וכעת מכהן דני נישליס, מנכ"ל רדיו חיפה, כמנכ"ל הזמני של רדיו תל אביב.

 

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי, אישר את הידיעה ל"כלכליסט" ואמר: "בשל השינויים המשמעותיים שעוברת התחנה אנחנו מתכננים להתמקד באסטרטגיה ומיתוג מחדש של רדיו תל אביב".

 

במסגרת השינויים החל רדיו תל אביב בשורת שינויים תוכניים ופרסונליים זאת במסגרת תוכנית הבראה שמעביר המנכ"ל הזמני של התחנה, דני נישליס. השינויים כוללים בין היתר תהליך התייעלות של מטה התחנה, כמו גם צירוף של טאלנטים בולטים, הן בתחום התכניות והן בתחום המוזיקה, ובהם הצמד אורלי וילנאי וגיא מרוז שהחלו להגיש תכנית שבועית בימי שישי בבוקר ואיש הרדיו הוותיק עומרי רונן, שהצטרף כמגיש ועורך מוזיקלי לתחנה וצפוי אף לשאת בתפקיד ניהולי בתחומי התוכן והפיתוח העסקי.

 

במקביל, לאחרונה הודיעה התחנה כי לאחר 13 שנה תעתיק את משכנה מנמל ת"א לרמת החי"ל, שם תחנוך בחודש יוני את אולפניה החדשים.

 

מרדיו תל אביב נמסר: "בימים אלה נמצא רדיו תל אביב 102FM בעיצומה של המהפכה הגדולה ביותר שידע מיום היווסדו, בדרך להפיכתו לרדיו הפופולארי ביותר בישראל".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x