$
פרסום ושיווק

תחרות האפי יוצאת לדרך: עלייה של 34% במספר העבודות שהוגשו

סך הכל הוגשו השנה לתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי 93 עבודות. מספר העבודות הגדול ביותר הוגש על ידי מקאן אריקסון

מאיה זיסר 11:0623.03.10

עלייה חדה במספר העבודות שהוגשו השנה לאפי - תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי. לאחר שנת המיתון חזרו השנה משרדי הפרסום להשקיע בתחרות, והגישו 95 עבודות - זינוק של 34% לעומת 2009, אז הוגשו 71 עבודות. את העבודות הגישו 18 משרדי פרסום ו-60 מפרסמים. התחרות מנוהלת ע"י המי"ל (המרכז הישראלי לניהול).  

 

משרד הפרסום שהגיש את מספר העבודות הגדול ביותר הוא מקאן אריקסון, שהגיש השנה 23 עבודות (לעומת 15 בשנה שעברה). אחריו ברשימת העבודות נמצא גיתם BBDO עם 14 עבודות (לעומת 3 עבודות בשנה שעברה).אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey הגיש 13 עבודות (בדומה לשנה שעברה) ומשרד הפרסום ראובני פרידן הגיש 11 עבודות (לעומת 5 עבודות אשתקד).

 

 

העבודות יתחרו לפי קטגוריות: מוצרי צריכה - לא מזון, קטגוריית מוצרי צריכה - מזון, קטגוריית מוצרי צריכה, קטגוריית פיננסים, קטגוריית

תקשורת, מדיה ומיחשוב, קטגוריית מלכ"רים, קטגוריית קמעונאות, קטגוריית מגזרים. בקטגוריית אפי פלטינום שבה נבחנים הקמפיינים באפקטיביות לאורך זמן, הוגשו 19 עבודות.

 

בין המפרסמים המובילים השנה: חוגלה קימברלי עם 7 עבודות; יוניליוור, מפעל הפיס, סלקום, פרוקטר & גמבל וקבוצת אסם הגישו 4 עבודות; מזרחי טפחות בזק וקנור הגישו 3 עבודות.

  

תחרות האפי נערכת ביותר מ-40 מדינות. חבר השופטים בישראל ימנה כ-15 מנכ"לים של החברות המובילות במשק. אליהם יצטרפו סטודנטים לתואר שני במינהל עסקים שציונם יהווה 10% מסך הציון הכולל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x