$
פרסום ושיווק

מלחמת חברות הביטוח: ביטוח ישיר ניסתה לפסול פרסומת של AIG

ביטוח ישיר טוענת כי המחקר המופיע בפרסומת לפיו AIG נמצאת במקום הראשון באיכות ושירות, בוצע על ידי חברת מחקר לא מוכרת, ולכן אמינותם של הממצאים מוטלת בספק

מיכל תוסייה כהן 10:1210.03.10

הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, המפקחת גם על פרסומות בטלוויזיה, שללה השבוע את תלונתה של חברת ביטוח ישיר על חברת הביטוח האמריקאית AIG. בתלונה טענה ביטוח ישיר כי המחקר המופיע בפרסומת של AIG, שאותה מציגה ג.יפית, הקובע כי AIG נמצאה במקום הראשון באיכות ושירות, בוצע על ידי

חברת מחקר לא מוכרת בשם אג'נדה, ולכן אמינותם של הממצאים מוטלת בספק.

 

מ־AIG נמסר: "זו הפעם השנייה שבה ביטוח ישיר מנסים להוריד קמפיין שלנו מהאוויר בטענת שווא". מנכ"ל חברת אג'נדה מחקרים גרגי ביבליוביץ אמר: "אג'נדה רשומה ברשם החברות".

 

זו אינה הפעם הראשונה שבה ביטוח ישיר תוקפת פרסומת של AIG. לפני כמה חודשים התקבלה תלונה זהה ברשות השנייה על פרסומת שנעשתה במשרד הפרסום זרמון גולדמן וכללה מחקר נוסף של חברת אג'נדה.

 

מביטוח ישיר נמסר בתגובה: "ביטוח ישיר מזמינה את הקוראים לבדוק מי הוא מכון אג'נדה שמצטטת AIG ויוצאת בהצהרות בשמו. ערכנו חיפוש יסודי ולא מצאנו שקיים מכון מחקר כזה במדינת ישראל".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x