מרלבורו משנה את עיצוב החפיסות
היצרנית פיליפ מוריס רוצה לרענן את המותג ומחדשת את העטיפות של מרלבורו הקלאסית ומרלבורו מדיום. מרלבורו לייט ומנטול יישארו כפי שהן
חברת הסיגריות פיליפ מוריס תשנה במהלך השבועות הקרובים את עיצוב הקופסאות של מרלבורו אדומה הקלאסית ומרלבורו מדיום. מרלבורו לייט ומרלבורו מנטול ימשיכו להימכר באותן עטיפות. שינוי העטיפה כבר נעשה בארצות הברית ובמדינות שונות באירופה, ועכשיו בא תורה של ישראל.
בחברת
בנציגות חברת פיליפ מוריס בארץ הדגישו כי שינוי האריזה נועד לרענן את המותג, אך טעם הסיגריות לא ישתנה והן יישארו בדיוק אותן סיגריות כמו אלה שנמכרו באריזה הקודמת.
מרלבורו הוא מותג הסיגריות הנמכר ביותר בארה"ב ובין מותגי הסיגריות הפופולריים ביותר בעולם. הסיגריות נמכרו לראשונה בארה"ב בשנת 1920 ובמקור הן שווקו בעיקר לנשים. לסיגריות היה פילטר אדום, כדי שכתמי שפתון לא ייראו, אך שיטת שיווק זו נכשלה וכתוצאה מכך נעשה שינוי קיצוני במיתוג הסיגריה. במרכז השינוי עמד "איש המרלבורו", בוקר קשוח, שהיה הדמות המובילה במסעות הפרסום לסיגריות משנות השישים עד שנות התשעים.