שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

מרלבורו משנה את עיצוב החפיסות

היצרנית פיליפ מוריס רוצה לרענן את המותג ומחדשת את העטיפות של מרלבורו הקלאסית ומרלבורו מדיום. מרלבורו לייט ומנטול יישארו כפי שהן

מיכל תוסייה כהן 09:0019.01.10

חברת הסיגריות פיליפ מוריס תשנה במהלך השבועות הקרובים את עיצוב הקופסאות של מרלבורו אדומה הקלאסית ומרלבורו מדיום. מרלבורו לייט ומרלבורו מנטול ימשיכו להימכר באותן עטיפות. שינוי העטיפה כבר נעשה בארצות הברית ובמדינות שונות באירופה, ועכשיו בא תורה של ישראל.

 

בחברת

מרלבורו נחשב שינוי האריזה לצעד חריג, שכן האריזה מזוהה זה עשרות שנים עם החברה. האריזה הקיימת מפורסמת בחץ הלבן על רקע אדום, שמחקרים הראו כי הוא גורם לעוררות מינית. בגלל הזיהוי ארוך השנים של האריזות עם החברה הוחלט במרלבורו להודיע לצרכנים מראש על השינוי, ובמסגרת זאת הוכנסו בכל קופסאות מרלבורו האדומות ומרלבורו מדיום פתקים קטנים אשר מודיעים כי בקרוב תשונה האריזה.

 

בנציגות חברת פיליפ מוריס בארץ הדגישו כי שינוי האריזה נועד לרענן את המותג, אך טעם הסיגריות לא ישתנה והן יישארו בדיוק אותן סיגריות כמו אלה שנמכרו באריזה הקודמת.

 

מרלבורו הוא מותג הסיגריות הנמכר ביותר בארה"ב ובין מותגי הסיגריות הפופולריים ביותר בעולם. הסיגריות נמכרו לראשונה בארה"ב בשנת 1920 ובמקור הן שווקו בעיקר לנשים. לסיגריות היה פילטר אדום, כדי שכתמי שפתון לא ייראו, אך שיטת שיווק זו נכשלה וכתוצאה מכך נעשה שינוי קיצוני במיתוג הסיגריה. במרכז השינוי עמד "איש המרלבורו", בוקר קשוח, שהיה הדמות המובילה במסעות הפרסום לסיגריות משנות השישים עד שנות התשעים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x