$
פרסום ושיווק

בלעדי ל"כלכליסט": מונתה מנהלת שיווק ל-H&M

עדי שפריר (33) היתה מנהלת השיווק ביבואנית האופנה MGS. הסניף הראשון ייפתח בחודש מרץ

אילאיל יהב 10:2010.01.10

חודשיים לפני כניסתה של רשת H&M לישראל, במהלך שעשוי לשנות את פני האופנה המקומית, מונתה עדי שפריר למנהלת השיווק של החברה. בתפקידה האחרון היתה שפריר (33) מנהלת השיווק בקבוצת MGS ואינטר ג'ינס, המייבאות מותגי אופנה וספורט, בהם Replay, Guess, סטיב מאדן, דיאדורה וסקצ'רס.

 

לקראת

השקת החנות הראשונה במרכז עזריאלי בחודש מרץ, הקימה משפחת חורש, שעומדת מאחורי זכיון H&M בישראל, את מאץ' ריטייל. מנכ"ל החברה הוא גלעד קרונר, לשעבר מנהל השיווק של טויוטה בישראל. החברה שכרה את שירותיו של עזרי גונן, לשעבר מנכ"ל כיתן, כיועץ קמעונאות. זיו שחורי, מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים, בוחן עבור החברה מיקומים לחנויות עת ידיות.

 

H&M מתמקדת באופנה טרנדית במחירים עממיים. בכל קטלוג שלה, לצד תמונה אופנתית מצויין גם המחיר.

 

לפי ההערכות, H&M תשקיע 100 מיליון שקל בפתיחת שש חנויות בישראל. החנות הראשונה בעזריאלי תשתרע על פני 1,800 מ"ר. החנות השנייה תיפתח בקניון מלחה בירושלים, גם הוא של קבוצת עזריאלי. הסניפים החדשים ימוקמו בשטחים שבהם פעלו בתי הקולנוע של גלובוס גרופ בקניוני עזריאלי.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x