בלעדי ל"כלכליסט": מונתה מנהלת שיווק ל-H&M
עדי שפריר (33) היתה מנהלת השיווק ביבואנית האופנה MGS. הסניף הראשון ייפתח בחודש מרץ
חודשיים לפני כניסתה של רשת H&M לישראל, במהלך שעשוי לשנות את פני האופנה המקומית, מונתה עדי שפריר למנהלת השיווק של החברה. בתפקידה האחרון היתה שפריר (33) מנהלת השיווק בקבוצת MGS ואינטר ג'ינס, המייבאות מותגי אופנה וספורט, בהם Replay, Guess, סטיב מאדן, דיאדורה וסקצ'רס.
לקראת
H&M מתמקדת באופנה טרנדית במחירים עממיים. בכל קטלוג שלה, לצד תמונה אופנתית מצויין גם המחיר.
לפי ההערכות, H&M תשקיע 100 מיליון שקל בפתיחת שש חנויות בישראל. החנות הראשונה בעזריאלי תשתרע על פני 1,800 מ"ר. החנות השנייה תיפתח בקניון מלחה בירושלים, גם הוא של קבוצת עזריאלי. הסניפים החדשים ימוקמו בשטחים שבהם פעלו בתי הקולנוע של גלובוס גרופ בקניוני עזריאלי.