$
פרסום ושיווק

מנכ"לית המי"ל: תחרות האפי פתוחה כבר היום למשרדי יחסי ציבור

כך לדברי פנינה שנהב בתגובה לקריאתו של מוטי שרף לאפשר למשרדי יחסי ציבור להשתתף בתחרות. איגוד יחסי הציבור: יש לנו את תחרות האריה השואג ואין כל צורך בתחרות האפי

גלי ברגר 16:3913.10.09

אם משרדי יחסי הציבור רוצים להשתתף בתחרות האפ"י למהלך השיווקי האפקטיווי ביותר, הדלת כבר פתוחה. פנינה שנהב, מנכ"לית המי"ל המארגנת את התחרות הגיבה היום לדבריו של מוטי שרף אשר זכה בפרס בתחרות הגולדן דראם בחו"ל וקרא לאפשר למשרדי יחסי ציבור ולא רק למשרדי פרסום להשתתף בתחרות.

 

"הזכיות באפי ניתנות על מהלכים שיווקים המתבצעים ע"י חברות השיווק (המפרסמים) כלומר לקוחות משרדי יחסי הציבור, לקוחות משרדי הפרסום וכו'. היוזמה להגשת מהלכים שיווקים לתחרות האפי הינה לעתים של החברות המשווקות (המפרסמים), לעתים של משרדי הפרסום, ולעתים של משרדי יחסי הציבור", הבהירה שנהב. "ההחלטה למי לתת את הקרדיט על המהלך הינה של החברה המפרסמת, ולא של מארגני התחרות. אני מנצלת את ההזדמנות הזאת, כדי לקרוא למשרדי יחסי הציבור וכן לחברות השיווק הישיר להגיש עם לקוחותיהם מהלכים שיווקים לתחרות האפי".

 

ב-2007 הגישה ארד תקשורת לתחרות את הקמפיין לעידוד התיישבות בגולן. למרות דבריה של שנהב כדאי להזכיר כי תחרות האפ"י מעסיקה את משרדי הפרסום, והפרסים בכניסה למשרדיהם הם חלק חשוב מהמיצוב שלהם. פעמים רבות משרד הפרסום הוא אשר כותב את העבודה המוגשת לתחרות, אך ההחלטה הסופית על עצם ההגשה צריכה להיות של החברה המשווקת.

 

גם איגוד יחסי הציבור ביקש להזכיר כי כבר קיימת כיום תחרות לענף – תחרות האריה השואג. יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, סילביה בית הלחמי, אמרה בתגובה לדבריו של שרף, - כי כל שעליו לעשות הוא להצטרף לאיגוד הקיים מזה שנים ופועל למען הקידום המקצועי של חבריו, על מנת לקדם את מעמדם של העוסקים בענף יחסי הציבור ולעודד הכרה לאומית ובין לאומית בעשייתם המקצועית.

 

לטענת האיגוד אין כל צורך בקיום תחרות נוספת , ועוד במסגרת ה-אפי, העוסקת בשיווק ולא בקמפיינים ליחסי ציבור, אלא מן הנכון הוא לבסס את מעמדה של תחרות האריה השואג במסגרת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x