לא רק בגדים חלקים: Wear־S פותחת חנות לקולקציה המודפסת שלה
עד כה, יבואנית היינס שמפעילה 61 חנויות מכרה בגדים עם הדפסים בעיקר באתר האינטרנט שלה
חברת Wear־S, המפעילה 61 חנויות אופנת ספורט קז'ואל המתאפיינת בבגדים בצבעים חלקים, פותחת בימים אלה חנות פיילוט ראשונה לקולקציית בגדים עם הדפסות. כך נודע ל"כלכליסט". הרשת תסב חנות של Wear־S קידס בדיזנגוף סנטר לטובת חנות הפיילוט הזאת.
Wear־S, שעדיין מוכרת לרבים
לפני כחצי שנה השיקה החברה קולקציה של בגדים מודפסים באתר האינטרנט שלה, שהוא בין האתרים היחידים בתחום האופנה בישראל שמשמשים גם כחנות מקוונת למכירת בגדים און־ליין. במקביל, הקולקציה המודפסת נמכרה גם באזורים נפרדים בתוך ארבע חנויות נבחרות ברשת.
"הבנו שכדי לבחון את הסיכוי של הקולקציה צריך לפתוח עבורה חנות עצמאית, ואנחנו מאמינים שיש לה מקום והצדקה", אמר דרור לב, מנכ"ל Wear־S. בחנות הקונפסט החדשה יימכרו גם בגדים בצבעים חלקים, מהקולקציה הרגילה.
מדובר במהלך של Wear־S בניסיון לבדל את עצמה בשוק: לאחר שנים שבהן פעלה כמעט לבדה בנישה הספציפית של בגדים חלקים, הצטרפו בשנה האחרונה שתי מתחרות: פרוט אוף דה לום והודיס, שנמצאות במגמת צמיחה.
ל"כלכליסט" נודע עוד כי הרשת תפתח בקרוב שתי חנויות חדשות במתכונת הרגילה, במקום רשת אירית בקניון הזהב בראשון לציון ובקניון הסיטי באשדוד.