$
פרסום ושיווק

בנק דיסקונט רכש את ברייק הזהב בגמר כוכב נולד

הבנק שילם 200 אלף שקל עבור הברייק, במסגרתו ישודר סרטון באורך של 78 שניות בזמן הפסקת הפרסומות האחרונה - לפני ההכרזה על הזוכה

מיטל זדה 12:3123.08.09

בנק דיסקונט רכש את ברייק הזהב בגמר התוכנית כוכב נולד, תמורת 200 אלף שקל. בנק דיסקונט יפיק סרטון מיוחד של 78 שניות שישודר בזמן הפסקת הפרסומות האחרונה לפני ההכרזה על הזוכה בתוכנית.

 

הסרטון, שהופק ע"י יהושע TBWA, אמור להציג את המהלכים השיווקיים של הבנק. רוני פלד, מנהל השיווק והפרסום של דיסקונט: "כוכב נולד זוכה כל העונה לרייטינג מאד גבוה. אסטרטגיית המדיה שלנו מנתבת אותנו להיות במקום שיקנה נראות ובולטות מקסימליים למסרים שלנו וזה מה שנחה אותנו לרכוש את ברייק הזהב בגמר".

 

תוכנית הגמר תשודר בעוד שבוע, ביום ראשון הקרוב, והיא צפויה לזכות לרייטינג גבוה, בעיקר בשלב ההכרעה של התוכנית.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x