$
מדיה

בלעדי: רשת מבקשת מלקוחותיה משוב על התנהלותה

שכרה את חברת הייעוץ הארגוני TACK. המשנה למנכ"ל רשת אילן טוביהו ביקש ממפרסמים, משרדי הפרסום ומספקי התוכן שעמם עובדת הזכיינית לשתף פעולה עם חברת הייעוץ. "המטרה", כתב, "היא לשפר את איכות השירות ורמת המקצועיות שלנו"

מיטל זדה 09:4423.07.09

זכיינית ערוץ 2 רשת שכרה לאחרונה את חברת הייעוץ הארגוני TACK כדי לקבל משוב מלקוחות ומספקים על התנהלותה מולם - כך נודע ל"כלכליסט". אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת, שלח בתחילת החודש מכתבים ואימיילים ללקוחות הזכיינית (מפרסמים, משרדי פרסום וחברות מדיה) ולספקיה (גופי הפקה ותוכן),

שבהם ביקש את שיתוף הפעולה שלהם עם חברת הייעוץ.

 

במכתב הסביר טוביהו שמדובר ברצון של רשת לשפר את איכות השירות ורמת המקצועיות של הזכיינית. מדובר בהליך מעמיק שכולל פגישות אישיות של החברה ולא מענה על סקר ממחושב. "המידע שייאסף ישמש לגיבוש תמונת מצב מכלל המרואיינים על רשת", כתב טוביהו. נוסף על כך הבטיח טוביהו כי המידע שייאסף בשיחות האישיות יישמר בסודיות ולא ייועד להפצה. לעת עתה, איסוף המידע מהלקוחות והספקים נמצא בראשיתו.

 

שכירה של חברת ייעוץ ארגוני אינה חריגה בקרב חברות וארגונים שונים. חברת TACK עצמה עובדת עם כמה ארגונים בתחום התקשורת, משרדי פרסום, חברות מזון ותעשייה ומנהלה הוא ד"ר איתן אור.

 

הפעם האחרונה שבה שכרה רשת חברת ייעוץ היתה לפני ארבע שנים. במהלך העבודה של רשת ב־2008 עם שלי תשובה, שותף מנהל בחברת הייעוץ טריגר־פורסייט, הועלתה ההמלצה לערוך סקר רחב ולקבל משוב ענייני מלקוחות.

כפי שפורסם ב"כלכליסט", השבוע הגיש אבי צבי, מנכ"ל רשת, לדירקטוריון הזכיינית תוכנית הבראה. התוכנית אמורה לפרט את המהלכים הארגוניים והעסקיים של החברה בשנתיים וחצי הקרובות, כלומר עד 2012, מועד המעבר מזיכיונות זמניים לרישיונות קבועים. לא מן הנמנע שהמלצות חברת הייעוץ ישולבו בתוכנית ההבראה.

 

במקביל, בחודשיים האחרונים החלה סמנכ"לית משאבי אנוש החדשה של רשת, עדי קורן, לערוך סבב שיחות מקיף עם עובדי הזכיינית. לפי הערכות, ייתכן שבסופו של התהליך תגבש אף היא מסקנות על המבנה הארגוני הקיים בזכיינית, ומה שעתיד לתרום לכך הוא המשוב שיתקבל מחברת הייעוץ.

 

יצוין שבתחילת יוני פיטרה רשת כ־15 עובדים, שהם כ־10% מכוח העבודה שלה.

 

טוביהו בתגובה: "רשת שמה בראש סדרי העדיפויות שלה את הלקוח. לכן, אחת לכמה שנים אנחנו עורכים סקר רחב שבו אנחנו בודקים מהם היתרונות ומהם החסרונות של רשת. המטרה היא לשמר את היתרונות ולהשתפר בעתיד".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x