$
פרסום ושיווק

שימי תבורי יככב בקמפיין משותף לברגר קינג ובורגראנץ'

הקמפיין החדש, עליו אחראי משרד הפרסום ציבלין תקשורת לצעירים, יעלה בהשקעה של 4.5 מיליון שקל

מיטל זדה 17:51 29.06.09

 

רשתות המזון המהיר ברגר קינג ובורגראנץ' יוצאות בקמפיין פרסום משותף לאחר שינויי הבעלות, בו יככב הזמר שימי תבורי.

 

צילומי הקמפיין נערכים היום (ב') ותבורי, שכיכב לפני כמה שנים בפרסומת לבורגראנץ' ישתתף עתה במספר סרטונים במסגרת קמפיין חדש, עם זאת הוא לא יהפוך לפרזנטור קבוע של הרשתות. הקמפיין החדש יעלה בהשקעה של 4.5 מיליון שקל.

 

על הקמפיין החדש אחראי משרד הפרסום ציבלין תקשורת לצעירים, אשר הפיק לשתי הרשתות קמפיין שני ברציפות. עם זאת, דובר קבוצת אורגד והרשתות ברגר קינג ובורגראנץ', מכחיש פרסומים לפיהם התקציב כולו ירוכז מעתה בציבלין, ומסר בתגובה: "לא מדובר בהעברת תקציב הפרסום הכולל. כל עוד האחים אורגד לא יקבלו החלטה לגבי מתכונת הפעילות של שני המותגים – לא ימונה משרד פרסום כלשהו והפעילות הפרסומית תתבצע אד הוק".

 

תקציבי הפרסום של שתי הרשתות עברו כמה שינויים בשנים האחרונות זאת בהתאם לשינויי הבעלות בהם. מי שהיה אחראי לתקציב הפרסום של רשת ברגר קינג בשנתיים האחרונות היה משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין, ואילו זרמון גולדמן טיפל בתקציב בורגראנץ', זאת עד שהאחים אורגד, בעלי השליטה בברגר קינג, רכשו את בורגראנץ'.

 

 

x