$
פרסום ושיווק

פפסיקו שוקלת לשווק את תפוצ'יפס קידס למקומות נוספים בעולם

המוצר, שהוא אפוי ובעל מרקם רך מושק בהשקעה של 4 מיליון שקל. מנכ"לית שטראוס פריטו ליי, חברת החטיפים של שטראוס: "לפפסיקו יש תוכנית פיתוח לשלוש השנים הקרובות ואנחנו מתכוונים להשיק עוד מוצרים רבים בתחום החטיפים"

גלי ברגר ואורנה יפת 16:0229.06.09

"לפפסיקו יש תוכנית פיתוח לשלוש השנים הקרובות ואנחנו מתכוונים להשיק עוד מוצרים רבים בתחום החטיפים", כך אמרה שלי שליט שובל, מנכ"לית שטראוס פריטו ליי - חברת החטיפים של שטראוס המשווקת את המותגים דוריטוס, צ'יטוס, תפוצ'יפס ושוש. החברה היא שותפות בין שטראוס המחזיקה 50% מהחברה

ופפסיקו המחזיקים ב-50% נוספים.

 

המטרה של שטראוס היא להפוך מובילה בקטגוריה המגלגלת 800 מיליון שקל שקל בשנה, ואשר אותה מובילה אסם המחזיקה כיום 52% לעומת שטראוס שמחזיקה ב-34%. "אנחנו לא יודעים להגיד מתי נעבור את אסם מבחינת נתח שוק, אנחנו כן יודעים להגיד שאנחנו עושים עבודה כמספר שתיים ומאתרים נישות בהן אנחנו יכולים להביא חדשנות ולתת מענה לצורך. בכל מקרה לא נהיה בשוק בלי מוצר בוטנים מוביל גם אם זה בכמה מותגים".

 

הנישה אותה זיהו בשטראוס היא של ילדים מתחת לגיל 4. מדובר בקהל הצורך בעיקר חטיפי בוטנים, כשהמותג המוביל הוא במבה של אסם. מה שגורם לאמהות להדיר רגליהן מתפוצ'יפס הוא נושא הבריאות, שכן מדובר בחטיף מטוגן, ועניין הבטיחות - המרקם של התפוצ'יפס.

 

לאחר שלוש שנות פיתוח משיקה היום שטראוס פריטוליי את תפוצ'יפס קידס – חטיף תפוחי אדמה אפוי ובעל מרקם רך. "בפפסיקו מאוד מתלהבים מהפיתוח ושוקלים לקחת אותו למקומות אחרים בעולם", אמרה שליט שובל. ההשקעה בהשקה תעמוד על 4 מיליון שקל ובחברה סימנו קהל יעד של ילדים גדולים יותר מגיל 4. "שם המשחק בחטיפים הוא גיוון ומגוון, בעגלת קניות של הישראלים רואים יותר מחטיף מלוח אחד", אומרת אריאלה שיפנבאואר וייס, מנהלת השיווק של שטראוס פריטו ליי.

 

שוק החטיפים סובל גם הוא ממיתון ונמצא בסטגנציה. "השוק לא צמח כלל בשנה האחרונה לעומת קצב צמיחה שנתי של 2% בשנים הקודמות", אמרה שליט שובל. נתונים שהציגה החברה מדברים על צמיחה שנתית ממוצעת של 12% במכירות ב-2006-2008, מה שמאפשר לה לצמצם את הפער מול מובילת הקטגוריה אסם.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x