שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

בלעדי: מערך השיווק של בנק לאומי יאוחד תחת תמר יסעור

מדובר בשינוי מבני משמעותי עבור הבנק, לאחר שבשנים האחרונות פוזר השיווק בין החטיבות השונות בלאומי

גולן חזני 10:1810.06.09

מנכ"לית בנק לאומי גליה מאור מבצעת בימים האלה שינוי מבני משמעותי שתכליתו איחוד מערך השיווק בבנק.

על פי התוכניות, תמר יסעור, מנהלת מערך קשרי החוץ של הבנק - שעד כה היתה אחראית על הדוברות, יחסי הציבור, קשרי הקהילה וחלק מהפרסום - תהיה אחראית על כל מערך השיווק של הבנק שכיום

מפוזר בין החטיבות השונות.

 

בתפקידה החדש תחלוש יסעור על השיווק של כלל חטיבות הבנק, וביניהן החטיבה הבנקאית, החטיבה המסחרית, החטיבה העסקית וחטיבת הבנקאות הפרטית, שיחזיקו כל אחת ביחידות שיווק קטנות בלבד, שלא יפעלו ברמה האסטרטגית.

 

יסעור, שהגיעה לבנק לפני שנתיים, נהפכת לאחת הדמויות הדומיננטיות בו, לצד רקפת רוסק, מנהלת החטיבה העסקית, וד"ר דני צידון, ראש חטיבת שוקי ההון. המהלך עתיד להפוך את יסעור לדמות חזקה גם בענף הפרסום והשיווק הישראלי.

 

במישור השני, משמעות המהלך היא שגליה מאור מבינה שראש מערך השיווק של הבנק צריך להיות מאוגד תחת ריכוזו של אדם אחד, ולא מפוזר בין אגפי הבנק.

 

כאשר עמד יונה פוגל בראש השיווק בבנק, תפקיד שמילא עד שעבר להיות מנהל החטיבה הבנקאית בסוף 2007, הוא היה מופקד על עיקר המערך השיווקי שכפוף לחטיבה הבנקאית. מחליפו, ברוך לדרמן, היה בנקאי חסר רקע שיווקי שלמעשה "ייבש" את הפעילויות השיווקיות של הבנק. בתקופה זו התפזרה מלאכת ניהול השיווק בין יתר ראשי החטיבות בבנק, שטיפלו בעצמם בשיווק של כל חטיבה באופן עצמאי, בצורה שלא ניצלה את משאבי הבנק בצורה מיטבית.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x