$
פרסום ושיווק

תלבושת אחידה: סטודנטים יוכלו לרכוש חולצות עם לוגו אוניברסיטת תל אביב

חברת הוניגמן-TNT, בשיתוף עם חברת נכס, יעמידו למכירה בחנויות דיונון-אופיס דיפו חולצות ובהמשך גם סווטשירטים וכובעים, הממותגים תחת סמל האוניברסיטה. בקרוב בדוכנים לתיירים

כתב כלכליסט 16:1219.05.09

האם הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב יחזרו, מרצונם, לתלבושת אחידה? חברת הוניגמן-TNT תייצר קו של מוצרי אופנה, הממותגים תחת סמל אוניברסיטת תל אביב, שיימכרו בחנויות דיונון-אופיס דיפו ובנקודות הפצה נוספות, בקמפוס האוניברסיטה ומחוצה לו.

 

מחברת נכס, הנמצאת בבעלות אגודת הסטודנטים
של אוניברסיטת תל אביב ומתמחה בשיווק ומדיה לסטודנטים, נמסר כי קו המוצרים הראשון שייצא לשוק עם הלוגו של האוניברסיטה יכלול חולצות ובהמשך גם סווטשירטים, כובעים ופריטים נוספים.

 

את הפרויקט מנהלת חברת נכס, אשר אחראית לחיבור בין הגופים הלוקחים חלק בשיתוף הפעולה.

 

מנכ"ל נכס, גיא קלנר, אמר: "אני שמח שהצלחנו להוביל מהלך ראשון מסוגו בארץ, בכל הקשור בחיבור בין עולם האקדמיה והמסחר. זוהי יריית הפתיחה והיוזמה צפויה להמשיך לכיוונים נוספים".

 

אהוד אור, סמנכ"ל לתכנון אסטרטגי ולשיווק של אוניברסיטת תל אביב: "אנו פועלים לחיזוק הזיקה שבין האוניברסיטה לבוגריה ולתלמידיה. מוצרי אופנה הם אחד האמצעים להשגת מטרה זו, כפי שקיים באוניברסיטאות המובילות בשאר העולם".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x