$
פרסום ושיווק

בלעדי: המתמודדים על גאפ: גיתם, אדלר חומסקי וגלר נסיס

שלושת המשרדים שאינם מטפלים כיום בתקציבי אופנה הוזמנו לסבב פרזנטציות והצגת יכולות בפני אריק בן זינו, מנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות שקיבלה את הזיכיון לשיווק גאפ ובננה ריפבליק בארץ

מיטל זדה ואורנה יפת 09:2611.05.09

שלושה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב הפרסום של גאפ. ל"כלכליסט" נודע שהמשרדים אדלר חומסקי, גיתם BBDO וגלר נסיס הוזמנו בימים האחרונים לסבב פרזנטציות והצגת יכולות.

 

הפרזנטציות נערכו בפני אריק בן זינו, מנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות, חברה־בת של אלביט הדמיה שחתמה על ההסכם

עם חברת גאפ העולמית לשיווק ולמכירת מותגי גאפ ובננה ריפבליק בישראל.

 

אדלר חומסקי, גיתם וגלר נסיס אינם מטפלים כיום בתקציב אופנה, כך שעבורם מדובר בתקציב פרסום אטרקטיבי. לגיתם יש היכרות מוקדמת עם בן זינו, מאחר שבעבר טיפל המשרד בתקציב רשת מנגו.

 

כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", בתחילת השבוע קיבלה אלביט מהנהלת החברה העולמית את הבריף של האסטרטגיה השיווקית עבור המותגים, שלפיה יושק המותג בארץ.

 

החלטה על זהות המשרד שיטפל בתקציב הפרסום אמורה להתקבל בקרוב. בדומה לאסטרטגיה של מותגי אופנה בינלאומיים, בהם מנגו, חלק ניכר מהקו הפרסומי של גאפ יתבסס על חומרים מחו"ל שיותאמו לארץ. במקביל יקבלו כמה מהתוצרים הפרסומיים תמיכה מקומית.

 

המדיניות שתאומץ בישראל, שלפיה תיפתח חנות גאפ הראשונה בקיץ הקרוב והחנות הראשונה של הרשת היוקרתית יותר בננה ריפבליק רק בקיץ הבא, תואמת את מדיניות הזכיינות של הרשת בכניסה לשווקים חדשים.

 

באלביט טרם קיבלו החלטה גם על תקציב רכש המדיה. בשלב זה התקשרה אלביט עם חברת BAKARA, שתלווה אותה בבחירה.

 

החנות הראשונה של גאפ תיפתח בישראל באוגוסט הקרוב בשדרות ממילא בירושלים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x