כבר לא סוף עונה: אירוקה עוברת למחיר אחיד כל השנה
מנכ"ל רשת משקפי השמש: "אנחנו לא נשבור את המחירים, אלא נאפשר לקנות במחירים טובים כל השנה". במקביל תפתח הרשת עוד 3 חנויות חדשות
רשת משקפי השמש אירוקה משיקה בימים אלה קונספט חדש ומשודרג לחנויות הרשת, ובמקביל משנה את שיטת התמחור שלה: מחיר אחיד לאורך כל השנה שיהיה דומה למחיר סוף עונה. "יש פרדיגמה בשוק שמתמחרים גבוה ואז מפרסמים הנחה. החלטנו לצאת נגד השפה הרווחת הזו. אנחנו לא נשבור את המחירים, אלא
"כמובילי שוק משקפי השמש רצינו לבדל את עצמנו, לנכס את התחום של האופנה", הסביר וולף. לשאלה האם זהו מהלך שקשור לכניסת סופר פארם לתחום משקפי השמש ולהכרזתה כי היא מציעה משקפיים ב-50% פחות אמר וולף: "מדובר במהלך שהתחלנו לפני שנה. כיבואנים של משקפים אני יכול לומר שרק אנחנו יכולים להביא את הדגמים החדשים, יבוא מקביל הוא של דגמים ישנים יותר. הצרכן לא פרייאר ולא רוצה שימכרו לו סטוקים ממדינות אחרות". סופר פארם מסרה בתגובה: "מגוון המותגים הוא עדכני וכולל גם דגמי 2008-2009 וגם דגמים קודמים יותר, בדיוק כפי שמתקיים בכל חנויות האופטיקה. "אנו שמחים על כך שכניסתה של סופר-פארם הגבירה את רמת התחרות בענף, והובילה להורדת מחירים גם אצל המתחרים".