שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

בלעדי: פרטנר תקים רשת חנויות קונספט למותג אורנג'

החברה מעוניינת להגדיל את נקודות המגע עם הצרכן ואת החשיפה שלו לשירותים שמציעה החברה. החנות הראשונה תיפתח בתל אביב בהשקעה של מיליון שקל

גלי ברגר 09:1302.03.09

חברת הסלולר פרטנר מקימה רשת חנויות קונספט למותג אורנג' - כך נודע ל"כלכליסט". החברה עתידה לפתוח בשנים הקרובות עשרות חנויות, כאשר החנות הראשונה תיפתח בשבועות הקרובים בצומת הרחובות אבן גבירול ושאול המלך בתל אביב. החנות תשתרע על שטח של כ־140 מ"ר ויושקעו בה כמיליון שקל.

 

הסיבה

להקמת החנות היא שאורנג', שנהפכה באחרונה מחברת סלולר לחברת תקשורת המציעה סל שירותים בתחום האינטרנט, הטלפוניה הקווית, התוכן והסלולר, רוצה להתקרב לצרכן ולהגדיל את נקודות המגע איתו ואת החשיפה שלו למכלול השירותים שמציעה החברה. לפיכך, בחברה שמים דגש רב על עיצוב החנות, שתחולק לקטגוריות השונות.

 

בחנות יוצעו למכירה הטלפונים הקוויים המעוצבים שמציעה החברה, ציוד החומרה לחיבור לאינטרנט, מכשירי סלולר חכמים, אביזרים נלווים לסלולר, ועמדה של מחשבים שבה יוכלו להיחשף לאתר התוכן orange time. ל"כלכליסט" נודע עוד כי החנויות אינן אמורות להיות מרכזי רווח, לפחות לא בשלב הראשון, אלא אמצעי שיווקי־מכירתי.

 

במקביל תמשיך החברה להפעיל את 33 מרכזי השירות שלה, שמתפרסים על שטח של כ־300–400 מ"ר כל אחד, ומתמקדים במתן שירות ללקוחות החברה ובפתרון בעיות.

 

אורנג' סיימה באחרונה התקשרות ארוכת שנים עם רשת סופר־פארם, שבה הפעילה עמדות, לצד שיתוף פעולה עם רשת סופר לינק. את מקומה ברשת הפארם תפסה פלאפון. בימים אלה סיימה החברה השקה של כ־30 קיוסקים בקניונים שונים, ובהם שבעת הכוכבים בהרצליה וקניון רמת אביב, שמחליפים את העמדות בתוך סופר־פארם. גם הקיוסקים עוצבו בהתאם לשפה שתהיה בחנות.

 

בשלב הראשון מתכננת פרטנר, שעדיין לא בחרה שם לרשת החנויות, לפתוח חנויות נוספות ברחובות הערים, מתוך אמונה כי יש שם הזדמנות נדל"נית גדולה יותר וכי ישנם מקומות שבהם אפשר ליהנות מחשיפה גדולה לצרכנים.

 

כמו כן בעתיד הקרוב מתכוונת החברה לנצל את ההזדמנויות שייווצרו ככל הנראה בקניונים עם סגירת חנויות אחרות עקב המיתון ולהגיע בטווח הארוך לפריסה של עשרות חנויות.

 

רשת חנויות של חברת סלולר היא קונספט מוכר ומקובל בעולם. בישראל עושות באחרונה שלוש חברות הסלולר צעדים כדי להתקרב לצרכן ולפגוש אותו ברמה החווייתית על רצפת המכירה. כך לדוגמה פתחה בימים אלה פלאפון חנות זמנית (פופ־אפ) במרכז הירידים בתל אביב לרגל השקת הרשת החדשה שלה, וסלקום קיימה פעילות קיץ חווייתית בנמל תל אביב. סלקום, אגב, פתחה לפני כמה שנים חנות קונספט למותג בקניון ארנה, אולם לאחר שנה וחצי של פעילות היא נסגרה בשל עלויות גבוהות וחוסר רווחיות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x