שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

לראשונה: רשת AM:PM מעלה קמפיין בטלוויזיה

אלי בר יוסף סמנכ"ל השיווק: "הגענו למסה קריטית, שמצריכה עלייה בקמפיין בטלוויזיה". הקיף ההשקעה כ-3 מיליון שקלים

מיטל זדה 14:5316.11.08

רשת AM:PM מעלה לראשונה בתולדותיה, קמפיין טלוויזיה בהשקעה של 3 מיליון שקלים.

 

אלי בר יוסף, סמנכ"ל השיווק של דור אלון ורשת AM:PM אמר ל"כלכליסט": "עיתוי עליית הקמפיין נובע ממספר פרמטרים, בהם היקף הסניפים והכניסה לערים מרכזיות נוספות כמו הרצליה, גבעתיים, רמת גן ובת

ים. הגענו לבשלות מסויימת, למסה קריטית, שמצריכה עלייה בקמפיין בטלוויזיה".

 

העובדה שהקמפיין עולה בטלוויזיה דווקא בעת משבר כלכלי ובתקופה שתקציבי פרסום נחתכים, היא לא מקרית. "דווקא באווירת מיתון, יכול מאוד להיות שאנשים יעדיפו לרכז לעצמם קניות קטנות מאשר קנייה אחת גדולה ואנחנו בעצם אומרים לאנשים שהם לא צריכים לוותר על הקניות האלו", הוסיף בר יוסף.

 

הקמפיין, באמצעות שטרית מדיה גרופ, יעלה בערוצים המסחריים ובבתי הקולנוע ויימשך כשלושה שבועות. את הקמפיין ילווה השיר המקורי Big city life של להקת Mattafix, כאשר לכלכליסט נודע כי הרשת שילמה כ- 200 אלף שקל עבור השימוש בו.

 

מדובר בקמפיין תדמיתי שמטרתו לשמור על מיצובה של הרשת כצעירה, דינמית וחלק מההוויה התל אביבית.

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x