• תפריט
שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

חברת ג'י.סי.דקו הצרפתית השיקה פעילות בישראל

החברה זכתה במכרז לניהול תחום שילוט הרחוב בתל אביב לתקופה של 15 שנה. במסגרת המכרז התחייבה ג'י.סי.דקו לשפץ מתקני פרסום בעיר

מיטל זדה 13:2825.09.08

חברת JCDECAUX (ג'י.סי.דקו) הצרפתית השיקה את פעילותה בישראל, לאחר שזכתה לפני מספר חודשים במכרז על שילוט החוצות ברחבי ת"א. החברה הבינלאומית, הפועלת בכ-50 מדינות ברחבי העולם, החלה את פעילותה בתחילת אוגוסט, אך הבוקר נערך אירוע ההשקה הרשמי, במעמד עמנואל רוסול, שאחראי על

איזור המזה"ת בחברה.

 

חברת ג'י.סי.דקו זכתה במכרז לניהול תחום שילוט הרחוב ברחבי ת"א, לתקופה של 15 שנה. במסגרת המכרז התחייבה החברה לשפץ את מתקני הפרסום בעיר, בהם תחנות אוטובוס, מכוונים, ובילבורדים. רוסול אמר ל"כלכליסט" כי השיפוץ יתקיים בשני שלבים, כאשר עד 2010 החברה צפוייה לשדרג את כל מתקני הפרסום בעיר.

 

הסניף הישראלי, בניהולו של פיליפ רו, הציג מספר חבילות פרסום למפרסמים הפוטנציאליים, הכוללים מערך שלם של אפשרויות פרסום המגיעים לכ-2700 פוסטרים ועוד כ-700 מכוונים ברחבי העיר.

 

בג'י.סי.דקו מקווים להפוך לחברת החוצות מספר אחת בארץ, כאשר עפ"י הנתונים שהציגה החברה עולה כי ב-2007 הרווח של החברה עמד על 2.1 מיליארד יורו, מהפעלת 736 אלף פני פרסום במדינות השונות.

 

מכרז השילוט שערכה ת"א ובו זכתה החברה הבינלאומית, לווה בביקורת נוקבת מצד חברות השילוט הישראליות בארץ, שטענו בעיקר כי תנאי המכרז הותאמו לחברות בינלאומיות ולא ישראליות. ואכן, בסופו של דבר המתמודדת היחידה במכרז הייתה ג'י.סי.דקו.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x