$
פרסום ושיווק

ריחות מלחמה: המשביר מתחייבת למחירי בשמים נמוכים מבסופר פארם

הרשת מבטיחה לבדוק מדי יום לקראת החגים את מחירי הבשמים ולעדכנם בהתאם. גורמים בענף: "מדובר בסקר שקר"

אורנה יפת 08:5004.09.08

כמו בשנים קודמות, גם עונת החגים הקרבה היא הזדמנות למשווקים להגדיל את נתח המכירות בענף הבשמים. השנה הוקדמה יריית הפתיחה למבצעים ברשתות הגדולות, המשביר לצרכן וסופר-פארם, והתחרות כבר בעיצומה.

 

שביט. עדכון מחירים יומי שביט. עדכון מחירים יומי צילום: ג'רמי פלדמן

רמי שביט, הבעלים של המשביר לצרכן, הודיע על מהלך שבמסגרתו ייבדקו מדי יום באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה מחירי השוק של 15 בשמים "מובילים", ובהתאם לכך יעודכנו מחירי הרשת.

 

במשביר מתכוונים לתמחר את הבשמים ב-1-5 שקלים פחות מסופר-פארם. בענף טוענים כי מדובר ב"סקר שקר" וכי הבשמים המדוברים אינם המובילים ביותר בשוק, כפי שמצהירה המשביר.

 

עם זאת, לא בכל מחירי הבשמים שמציעה המשביר יש הבדל משמעותי לעומת סופר פארם. כך למשל, בתחום בשמי הנשים ארומטיק אלקסיר (45 מ"ל), שעולה במשביר 199 שקל נמכר בסופר פארם ב-200 שקל.

 

בבשמים אחרים, כגון אופוריה (100 מ"ל) הפער הוא 30 שקל לטובת המשביר. בתחום בשמי הגברים רושס (100 מ"ל) נמכר במשביר תמורת 195 שקל, ובסופר פארם ב-200 שקל; בלאק נמכר במשביר ב-185 שקל, ובסופר פארם ב־200 שקל.

 

שחקנית נוספת בשוק היא חנות הדיוטי פרי של ג'יימס ריצ'רדסון. לדברי חגית בכר, סמנכ"ל השיווק של ג'יימס ריצ'רדסון, "נמשיך להיות זולים יותר ב־20%-10%".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x