$
מדיה

מי עדן תבחר את אחד המתמודדים לתוכנית "האח הגדול"

החברה, המעניקה חסות בהיקף של כ-2 מיליון שקל לתוכנית הטלוויזיה, תאפשר לאחד מצרכניה שיעלה בהגרלה להצטרף למתמודדים בוילה

מיטל זדה 08:3901.09.08

מעורבות הצרכנים מגיעה לטלוויזיה, ולא רק בהפסקות הפרסומות: ל"כלכליסט" נודע כי במסגרת החסות שמעניקה מי עדן לתוכנית "האח הגדול", תבחר החברה באמצע העונה את אחד המתמודדים שישתתפו בתוכנית.

 

חברת המים המינרליים תעניק חסות בהיקף של כ-2 מיליון שקל לתוכנית, שבמסגרתה

היא תאפשר לאחד מצרכני המים בטעמים (מי עדן אקטיב) שיעלה בהגרלה לקחת חלק פעיל בתוכנית. כ־300 צרכנים יעברו אודישנים בחברת ההפקה של התוכנית, ובסיומם ייבחר המתמודד ש"יוצנח" באמצע העונה.

 

תוכנית הריאליטי "האח הגדול", שנרכשה על ידי זכיינית ערוץ 2 קשת, תשודר לראשונה היום (ב') בערב. היא מבוססת על פורמט בינלאומי שמשודר בכ־70 מדינות. בפורמט הישראלי יסתגרו 15 מתמודדים בבית מבודד למשך מאה ימים, כשהם מנותקים מהעולם החיצון וחשופים למצלמות המתעדות את המתרחש בבית 24 שעות ביממה. במקביל לשידורים ניתן יהיה לראות בכל זמן ובשידור חי מה נעשה בבית באתר האינטרנט של קשת. המתמודד האחרון שיישאר בבית יזכה בפרס הגדול - כמיליון שקל.

 

הרעיון להצניח מועמד חדש לתוכנית נעשה בעבר בפורמט האנגלי: חברת נסטלה, באמצעות המותג קיט־קט, צירפה מתמודדת, אשר הפכה לכוכבת־על בבריטניה בעקבות התוכנית.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x