גולף מדווחת על גידול של 21% במכירות הרבעון השני
מחזור המכירות עמד על כ-185.5 מיליון שקל, לעומת 152.8 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם בכ-33.5 מיליון שקל לעומת 5.5 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול שנבע מהגדלת המכירות ומהגדלת שיעור הרווח הגולמי. הדירקטוריון יחלק דיבידנד בסך 30 מיליון שקל
מחזור המכירות
"בתחום האופנה קצב הגידול הוא שנתי", אומרת אילנה קאופמן, מנכ"לית הקבוצה. "לפסח כבר אין השפעה כל כך גדולה על אופנה. לתחום אופנת הבית יש השפעה גדולה יותר ובקבוצת גולף שני התחומים משלימים אחד את השני".
הרווח הנקי של החברה ברבעון השני של שנת 2008 הסתכם ב-33.5 מיליון שקל לעומת כ-5.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווח הנקי נובע מהגדלת המכירות כמו גם מהגדלת שיעור הרווח הגולמי, שהסתכם ב-117.6 מיליון שקל לעומת 93.6 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. לדברי קאופמן, העלייה ברווח הגולמי נובעת משיפור בתנאי הסחר עקב הכמויות הנרכשות, מעבר לרכש ישיר מספקים וירידת שער הדולר.
הרווח התפעולי של גולף עלה ל-43.6 מיליון שקל ברבעון שני, זאת לעומת רווח של 28 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
המנכ"ל קאופמן מסרה, כי הקבוצה תיכנס באופן נרחב יותר לתחום הרהיטים - ריהוט גינה וכן ריהוט משלים. כמו כן, היא דיווחה על כוונה להיכנס לתחום המצעים האורגנים.
דירקטוריון גולף הכריז על חלוקת דיבידנד בסך 30 מיליון שקל.