• תפריט
פרסום ושיווק

כיתן פותחת חנות בתוך חנות ב-10 סניפי המשביר לצרכן

מדובר בהשקעה של 2 מיליון שקל. בחברה מתכננים לפתוח עד שנת 2009 עוד 10 חנויות כיתן בסניפים. מנכ"ל המשביר: "למשביר אין מטרה לפתח מותג פרטי אלא התפיסה היא להכניס כמה שיותר מותגים מובילים ולתת להם שטחים נפרדים בסניפים"

אורנה יפת 15:0729.07.08

היקף שיתוף הפעולה בין כיתן לרשת גולף אנד קו הולך וקטן, אך במקביל מרחיבה כיתן את שיתוף הפעולה עם המשביר לצרכן ופותחת חנויות בקונספט "שופ אין שופ" בתוך סניפי המשביר.

 

המשביר משקיעה 2 מיליון שקל בפתיחת 10 חנויות כיתן בסניפי הדגל שלה. בחברה מתכננים לפתוח עד שנת

2009 עוד 10 חנויות כיתן בסניפים. חנויות כיתן במשביר ישתרעו על שטח של כ-50 מ"ר ויכללו מוצרי טקסטיל, מצעים, מגבות, שמיכות, כלי מיטה ומפות.

 

במשביר נוקטים באסטרטגיה של פתיחת חנויות בתוך חנויות למותגים מובילים. לדברי אסף בן דב, מנכ"ל המשביר, "בניגוד לתפיסה של רשתות שיווק ופארמים אחרות, למשביר אין מטרה לפתח מותג פרטי אלא התפיסה היא להכניס כמה שיותר מותגים מובילים ולתת להם שטחים נפרדים בסניפים".

 

עוד אמר בן דב, כי הקונספט הזה מגדיל בעשרות אחוזים ולעיתים אפילו מכפיל את מכירות המותגים וכך יוצאים גם החברה המשווקת וגם המשביר נשכרים מהשיטה. בנוסף לכיתן, פועלים בקונספט זה בתוך המשביר גם מותג הטקסטיל ורדינון, מותג ההלבשה התחתונה טריומף, מותגי קוסמטיקה וכעת נערך פיילוט בסניף רמת אביב עם מותג מוצרי הנסיעה דלסי.

 

"החברה משקיעה בנראות, תכנון ודיול בנקודות המכירה", אמר בן דב, "אבל נהנית מכך שאין לה תחרות בנקודת המכירה שלה".

 

עוד מסר בן דב, כי לקראת ראש השנה והחגים, המהווים נתח נכבד מסל המכירות השנתי של תחום הטקסטיל, מצפה הרשת לגידול של 25% במכירות.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x