$
פרסום ושיווק

מלח לישראל מקבוצת אריסון משקיעה 2 מיליון שקל בשיווק מלח פרימיום יוקרתי

המותג "מלח הארץ" יורכב משתי סדרות: טעמי עולם וטעמי הארץ. בין המוצרים: מלח שחור, רוזמרין, לבן ומעושן. המחיר הצפוי - 40 שקל לאריזה של 125 גרם ו-20 שקל ל-100 גרם בתפזורת

אורנה יפת 15:4924.07.08

כמו שאר מוצרי הבסיס, גם יצרניות המלח מתחילות למצב אותו כמוצר פרימיום המוגש באריזה מעוצבת. ל"כלכליסט" נודע כי חברת מלח לישראל משקיעה 2 מיליון שקל בשיווק מלח פרימיום יוקרתי.

מלח פרימיום של מלח לישראל מלח פרימיום של מלח לישראל צילום: שי בן אפריים

 

לפני כן היתה זו רשת כלי הבית דומו, שהשיקה בשנה שעברה קולקציית מלחים מהעולם במלחיות גריסה מעוצבות - מלח מקפריסין, הוואי, סיציליה, דנמרק ואיראן.

 

חברת מלח לישראל מקבוצת תעשיות מלח לישראל, שבשליטת שרי אריסון, היא יצרנית המלח הגדולה בשוק הישראלי. החברה משיקה סדרת מלחים חדשה תחת המותג "מלח הארץ". המותג יורכב משתי סדרות: טעמי עולם וטעמי הארץ. מלחי הפרימיום מסדרת טעמי עולם כוללים מלח שחור, רוזמרין, לבן ומעושן, והם יימכרו בעיקר בחנויות מתמחות ויוצעו במסעדות. מחירו של מלח זה יהיה 40 שקל לאריזה של 125 גרם ו-20 שקל ל-100 גרם בתפזורת.

 

בשלב השני תשיק החברה סדרת מלחים מהארץ ברשתות השיווק שתכלול מלח ים טבעי ומלחים בריאותיים. במקביל יושק המלח הרגיל שנמכר בשקיות נייר גם בצנצנות פלסטיק חדשות. לדברי אייל לינור, יועץ שיווקי שליווה את המהלך, "מוצרים כמו אורז וסוכר, נהפכים למוצרים חווייתיים ומעוצבים. בתחום המלח, יש מגה-טרנד עולמי, והוא נהפך ממוצר 'שקוף' למוצר צבעוני".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x