$
פרסום ושיווק

"הכל במרחק נגיעה" - הסלוגן החדש של נטוויז'ן 013

היום בערב תחל החברה במהלך פרסומי, שיתבסס על קמפיין טלוויזיוני שימשך תשעה עד עשרה ימים והיקפו הכספי יעמוד על כ-5 מיליון שקלים

אמיר טייג ומיטל זדה 18:4106.07.08

"הכול במרחק נגיעה" - זה הסלוגן שיוביל בשנים הקרובות את חברת נטוויז'ן, מקבוצת אי.די.בי. היום בערב (ב') תחל החברה במהלך פרסומי, שיתבסס על קמפיין טלוויזיוני שימשך תשעה עד עשרה ימים והיקפו הכספי יעמוד על כ-5 מיליון שקלים.

 

הלוגו של החברה עוצב מחדש ומתבסס על הלטאה

של נטוויז'ן בשילוב עם טביעת אצבע, שעולה בקנה אחד עם הסלוגן החדש. מהלך שיווקי זה הוא הגדול ביותר שמשיקה החברה מאז התמזגה עם 013 ברק בתחילת שנת 2007. המהלך השיווקי הוא אקורד הסיום למיזוג בין החברות.

 

כפי שנחשף ב"כלכליסט", החברה בחרה להוריד את השם "ברק" מהמותג הישן שלה, כך ששמה החדש יהיה מעתה '013 netvision'.

 

ריצ'י הנטר, מנכ"ל החברה, אמר כי המותג החדש מתבסס על ארבעה ערכים: בינלאומיות, אינטימיות, נחשקות ומפתיעות. הנטר הוסיף, כי בהתאם לערכים אלו בחרה החברה לחזק את שיתוף הפעולה עם Apple, ולצאת במבצע במסגרתו יוכלו לקוחותיה לרכוש מחשב של Apple בהנחה בגובה היקף התשלום השנתי שהם משלמים לנטוויז'ן עבור החיבור לאינטרנט.

 

צילי בלקינד, סמנכ"ל השיווק של החברה, הבהירה כי נטוויז'ן תמשיך לעמוד מול שני משרדי הפרסום שלה, גיתם ו-JWT, כאשר הראשון יטפל בפעילות האינטרנט והשני בשיחות לחו"ל. בנטוויז'ן מתכוונים להמשיך ולהפנות תקציבי פרסום שווים לשתי הפעילויות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x