$
פרסום ושיווק

בגלל "המותג": חילוקי דעות ברשת הרביעית

מנכ"ל יצרנית "המותג", רפי שפר, טוען כי רמי לוי לא יוכל להמשיך לשווק מותג פרטי בצירוף הכיתוב "המותג של רמי לוי שיווק השקמה", בשל התנגדות שותפי הרשת הרביעית. רמי לוי מכחיש את דבריו ואומר: "אמשיך לשווק מוצרים תחת השם שלי"

אורנה יפת 16:0603.04.08
חילוקי דעות בין ברנד פור יו, יצרנית מוצרי המותג של הרשת הרביעית, לבין רמי, יגרמו לכך שרמי לוי יפסיק ככל הנראה לשווק מוצרים תחת שם המותג "רמי לוי שיווק השקמה".

 

כיום משווקת הרשת שני מותגים פרטיים בסניפיה תחת "המותג" ו"המותג של רמי לוי שיווק השקמה", המיוצרים

על ידי ברנד פור יו.

 

במקביל להשקת "המותג" עבור הרשת הרביעית, ביקש רמי לוי לפני כשנה וחצי מהחברה לייצר עבורו אריזות עליהן יופיע השם "רמי לוי שיווק השקמה". כיתוב זה הופיע בתוספת הלוגו והעיצוב של "המותג" על מרככי כביסה, פיצוחים, חומרי ניקוי, חטיפי במבה וביסלי, נייר טואלט ממוחזר ומגבות נייר. כמו כן, משווקת הרשת סלטים תחת המותג הפרטי רמי לוי. גם באתר של הרשת מופיע הלוגו "המותג" בצירוף הכיתוב "המותג של רמי לוי שיווק השקמה".

 

רפי שפר, מנכ"ל ברנד פור יו, יצרנית "המותג", אמר כי "ברנד פור יו הפסיקה לייצר עבור רמי לוי מוצרים תחת שמו ועם גמר המלאי הם ישווקו רק עם השם "המותג". את הסלטים ימשיך לוי לשווק עם שמו כיוון שאין כיום סלטים תחת "המותג". לדבריו, "רמי לוי חשב שכיתוב כזה ייתן ערך מוסף ללקוחות הרשת, אך יתר שותפי הרשת הרביעית התנדו לבידול המותג הפרטי לתתי רשתות.

 

רמי לוי דוחה את דבריו של שפר ואומר, כי לא הייתה כל התנגדות מצד שותפי הרשת הרביעית. לדבריו, "אני אמשיך לכתוב על מוצרי 'המותג' את שמי, במקרים בהם לא תהיה תוספת עלויות של הדפסה. יש מוצרי טואלטיקה שעליהם ימשיך להופיע שמי. יחד עם זאת, גם אין לי שום בעיה שיהיה כתוב רק 'המותג', כי הוא מזוהה עם כל שותפי הרשת הרביעית".

 

השבוע הודיעה שיווק השקמה, כי עד סוף 2008 צפויה הרשת לשווק 800 פריטים תחת מותג פרטי. נכון להיום נמכרים ברשת 364 מוצרים במותג פרטי. ב-2007 הסתכמו מכירות המותג הפרטי ברשת ב-26.7 מיליון שקל לעומת 7.5 מיליון שקל אשתקד. שיעור המכירות של המותג הפרטי מכלל מכירות הרשת מהווה 4%.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x