אסף רפפורט הצליח השנה לעשות את הדבר הלא ייאמן, פעמיים. בפעם הראשונה הוא סירב להצעת רכישה בלתי נתפסת של 23 מיליארד דולר שגוגל הציעה לו עבור וויז, שאותה הוא הקים עם ארבעת חבריו. באותה עת ההסבר היה שוויז נועדה להיות חברה גדולה בהרבה מהסכום שהוצע עבורה. בפעם השנייה הוא חתם על האקזיט הגדול בתולדות המשק הישראלי, לאחר שגוגל הציעה עוד 9 מיליארד דולר עבור החברה שזה עתה דחתה את הצעתה הקודמת. לרפפורט כבר היה ברור שלהצעה כזאת אי אפשר לסרב. רפפורט, שכבר מכר חברה אחת לתאגיד ענק (אדאלום למיקרוסופט ב־2015), הבין שהמשך דרכה של וויז כחברת סייבר ענקית נועד להיות תחת גוגל וחברת הענן שלה.
מאז הקמת החברה ועד הרגע שבו נמכרה, וויז התבלטה כשונה בנוף המקומי. לא רק בפן העסקי — הגיעה לקצב הכנסות של 100 מיליון דולר בתוך 18 חודשים והפכה ליוניקורן בגיל שנה בלבד — אלא גם כשמנהליה לא חששו להביע את דעתם על נושאים שבמחלוקת. החברה כולה נעה קדימה כמו חטיבה מאורגנת שמוכנה לקרב ולא התחשבה בדעת הקהל וברעשים שמסביב. נותר לראות אם וויז תישאר אותה חברה נועזת וייחודית בנוף תחת גוגל.















