הראל ויזל, המנכ"ל ובעל השליטה בקבוצת פוקס, המשיך בשנה האחרונה להוביל את קבוצת הקמעונאות בקו המנחה אותו בשנים האחרונות: להפוך את פוקס לשחקנית גלובלית, תוך צמצום ההתבססות שלה על תחום האופנה והקטנת החשיפה לשוק הישראלי. כבר כעת כרבע ממכירות קבוצת הקמעונאות נעשה בחו"ל, ובעיקר מהמותג נייקי. תחום האופנה, שלפני חמש שנים החזיק 61% מפעילות הקבוצה, ירד ל־46% מכלל המכירות. אף שבטווח הקצר הוא סופג פה ושם הפסדים, ויזל נחוש להשאיר חותם גם מעבר לים.
בשנה החולפת ויזל קיבל אישור להפעיל את חנויות ג'מבו היוונית גם בקנדה, להרחיב את פליינג טייגר הדנית לקנדה, ומענקית הספורט נייקי הוא קיבל אישור לפתוח חנויות גם בצרפת ובגרמניה, לאחר שב־2024 קיבל זיכיון למותג באוסטרליה ובניו זילנד. תוכניות הקבוצה כוללות פתיחת 30 חנויות נייקי בגרמניה עד 2029, חמש חנויות נייקי בצרפת (שיתווספו ל־12 החנויות הקיימות) ו־25 חנויות של פליינג טייגר בקנדה, לצד חמש עד עשר חנויות ענק של ג'מבו.
ויזל לא מוותר על ישראל, שבה פוקס היא הקמעונאית הגדולה ביותר עם שווי שוק של 4.5 מיליארד שקל. בדצמבר הצהיר שהוא מעוניין להגדיל את הכנסות הקבוצה בישראל בעוד כמיליארד שקל. השנה הוא סימן את תחום הדיסקאונט כמנוע צמיחה, ומתכנן פריסה מואצת של רשת הסטוק ג'מבו יוון. ויזל יודע שהשוק בוחן אותו לא רק על התוצאות, אלא גם על החזון.















