הקורונה לא עוצרת את השופינג: פדיון רשתות השיווק עלה ביולי ב-6% לעומת החודש המקביל
על פי נתוני הלשכה הממשלתית לסטטיסטיקה, עלה הפדיון של רשתות המזון ב-7.4% לעומת יולי 2019; בין ינואר ליולי עלה הפדיון בכלל רשתות השיווק ב-2.4%
13:22
30.08.20
פדיון רשתות השיווק עלה בחודש יולי ב-0.6% בלבד לעומת חודש יוני השנה, אך עלה ב-6% לעומת יולי 2019. כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו היום (א').
בתוך כך, הפדיון ברשתות המזון עלה ביולי 2020 ב-1.9% לעומת חודש יוני, וב-7.4% ביחס לחודש יולי 2019.
קראו עוד בכלכליסט:

סניף רמי לוי בקניון מבשרתצילום: שלו שלום
על פי נתוני הלמ"ס, בין ינואר ליולי 2020 עלה הפדיון בכלל רשתות השיווק ב-2.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וזאת לעומת עלייה של 0.5% בכל שנת 2019 ושל 2.6% בשנת 2018.
הפדיון ברשתות המזון עלה ב-8.8% בחודשים ינואר עד יולי 2020 לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וזאת לעומת עלייה של 0.3% בכל שנת 2019 ועלייה של 3% בכל שנת 2018. העלייה הגבוהה במכירות המזון במחצית הראשונה של 2020 מיוחסת למכירות המוגברות שביצעו הצרכנים לפני תקופת הסגר וכן לקניות המוגברות לחג הפסח.


