גולף השיקה אתר מכירות לבגדי ילדים
מחירי המוצרים יהיו זהים למחירים בחנות, אך באתר יוצעו מארזי מבצע שאינם נמכרים בחנויות
15:19
26.08.15
שלושה וחצי חודשים לאחר שרכשה את עדיקה, השיקה היום (ד) קבוצת גולף את פעילות האי קומרס הראשונה שלה שמבוססת על הפלטפורמה והטכנולוגיה של אתר האופנה הנרכש. בגולף הציבו יעד להגיע למכירות של כ-110 מיליון שקל באתר האינטרנט בשלוש שנים הקרובות. מחירי המוצרים יהיו זהים למחירים בחנות, אך באתר יוצעו מארזי מבצע שאינם נמכרים בחנויות.
קראו עוד בכלכליסט:
שוק בגדי הילדים נהיה תחרותי בשנים האחרונות עם כניסתם של מותגים בינלאומיים והתתאוצה שתופסות המכירות ברשת. לפי נתוני גולף, למעלה מ-75% מהאמהות ביצעו בשנה האחרונה רכישה של לפחות בגד אחד באינטרנט, מאתרים בארץ ובחו"ל.

אלי מיזרוח, מנכ"ל גולףצילום: אסנת רום
גולף רכשה את עדיקה בתמורה ל-40 מיליון שקל. החברה שילמה בשלב ראשון 26 מיליון שקל למייסדי האתר, דדי שוורצברג ועדי רונן, ויתרת הסכום תועבר בהתאם לעמידה ביעדים שהציבה קבוצת גולף למייסדים. בגולף מצדיקים את המחיר הגבוה ששילמו עבור האתר בכך שלדבריהם חסכו לעצמם שנתיים של בניית פלטפורמה וכניסה לתחום האי קומרס, באמצעות ההשענות על עדיקה.


