שנה אחרי ההשקה: תנובה מפסיקה לייצר "נשנושי קוטג'"
המוצר יורד מהמדף בשל חוסר ביקוש מצד הצרכנים ולאחר הפסד של מיליוני שקלים שהשקיעה תנובה בפיתוח שנמשך שנה וחצי
שנה לאחר שהשיקה את המוצר "נשנושי קוטג'" מפסיקה תנובה לייצר את המוצר. לפני כשנה החליטה תנובה לעשות שינוי בגבינה הפופולארית שלא נעשה במשך עשרות שנים והשיקה גביעי קוטג' אישיים עם תוספות מתוקות כמו דבש ותות שדה וכן עם זיתים.
כעת, יורד המוצר מהמדף בשל חוסר ביקוש מצד הצרכנים, עם הפסד של מיליוני שקלים שהשקיעה תנובה בפיתוח שנמשך שנה וחצי ובקמפיין השקה בטלוויזיה. יצוין כי עם השקתו של המוצר, בכירים בתעשיה הביעו תמיהה על השילוב של קוטג' עם תוספת מתוקה וטענו כי הצרכן הישראלי לא יאהב את הטעם של המוצר.
גם המחיר הגבוה של נשנושי קוטג', שהיה יקר בכ-10% בהשוואה למחיר של 100 גרם קוטג' רגיל, לא תרם למכירות, ומאז שירד מחיר הקוטג' הרגיל, בשל המחאה החברתית, גדל הפער בין שני המוצרים עוד יותר. נשנושי קוטג' נמכרו בגביע קטן של 125 גרם. המחאה החברתית גרמה לצרכן לצמצם את הקנייה של מוצרי פרימיום, מסוג נשנושי קוטג', לטובת מוצרים בסיסיים יותר.
עם ההשקה, שווקו נשנוני קוטג' בעיקר ברשת שופרסל שכן רבוע כחול סירבה במשך מספר חודשים להכניס את המוצר למדפי הרשת בשל ויכוח עם תנובה על גובה העמלה שהחברה נדרשה לשלם עבור החדרת המוצר החדש. עם סיום הסכסוך, נכנס המוצר גם לרבוע כחול.
בתנובה סירבו להגיב לידיעה.


