$
פרסום ושיווק

מותג המים המינרליים Evian יימכר בשופרסל

בשנה הבא ייכנס המותג גם לרבוע כחול. המוצר יימכר במחיר גבוה יחסית - כ-17 שקל לבקבוק

אורנה יפת 10:54 27.10.10

 

מותג המים המינרליים Evian של דנונה ווטרס נכנס לראשונה לרשת השיווק שופרסל. ל"כלכליסט" נודע כי בכוונת החברה להחדיר את המותג לכלל רשתות השיווק ובשנה הבאה הוא גם ייכנס לרבוע כחול. היבואנית, קבוצת צרפת ישראל, החלה בימים אלה בתהליך של בניית קטגוריית מים מינרליים פרימיום ברשתות השיווק. לשופרסל ייכנס מותג הפרימיום בסניפים הממוקמים באזורים של אוכלוסייה מבוססת, שכן המוצר נמכר במחיר גבוה יחסית לקטגוריה — כ־17 שקל לבקבוק.

 

אריק סגל, מנכ"ל ומבעלי צרפת ישראל, אישר את המידע ומסר כי Evian נכנס תחילה לרשתות שיווק בוטיקיות כגון עדן טבע מרקט וטיב טעם, וכן לחנויות נוחות ולמעדניות, וכעת מתחילה החברה לפרוס אותו גם בשופרסל — ובתחילת 2011 הוא צפוי להיכנס לרבוע כחול. "התחלנו להפיץ את Evian בישראל ב־2007 בעיקר בשוק המוסדי. כעת אנחנו מכניסים אותו בצורה מבוקרת לרשתות השיווק, ומנסים לבנות קטגוריה של מים מינרליים פרימיום במדפי הרשתות", מסר סגל.

 

אתמול הודיעה חברת יקבי בנימינה כי קיבלה את הזיכיון למותג המים המינרליים Vittel של קבוצת נסטלה ווטרס המתחרה במותג Evian. יקבי בנימינה נמצאת בבעלות רשת השיווק חצי חינם, ועל כן צפוי כי יקבי בנימינה תשווק אותו בחצי חינם וברשתות שיווק נוספות.

x