המכירות ברבוע כחול ירדו - אך המותג הפרטי שיפר את הרווחיות
הרשת מדווחת על ירידה של 4.3% במכירות ברבעון ל-1.8 מיליארד שקל - וירידה של 5.2% במכירות בחנויות זהות. הרווח הנקי לתקופה עלה ב-22.8% והסתכם ב-21.1 מיליון שקל
רשת רבוע כחול מדווחת על ירידה של כ-4.3% במכירות ברבעון השני של השנה. המכירות ברבעון השני עמדו על כ-1.8 מיליארד שקל. עם זאת, החברה שיפרה את הרווחיות הגולמית ל-29%, ומתוך כך הרווח הנקי לתקופה עלה ב-22.8% והסתכם ב-21.1 מיליון שקל.
הירידה במכירות הוסברה בין השאר על ידי עיתוי חג הפסח. כמו כן סבלה רבוע כחול מירידה של 5.2% במכירות בחנויות זהות. בניטרול חג הפסח - כאשר משווים את תוצאות הרשת מחצית מול מחצית - סבלה הרשת מירידה של 2.1% במכירות בחנויות זהות. במהלך המחצית הראשונה פתחה הרשת 17 סניפים חדשים. ברבעון השני מדווחת הרשת על ירידה של 17% במכירות הנון פוד (כל מה שנמכר בסניפים ואינו מזון) ל-88.7 מיליון דולר בלבד.
השיפור ברווחיות הרשת הוסבר בעלייה במכירות המותג הפרטי - הרווח יותר עבור הרשת, וכן בשיפור תנאי הסחר מול הספקים שלה.
ברבעון השני הכירה החברה בעליית ערך של הנדל"ן שלה סכום של 10.9 מיליון שקל, לעומת 1.7 מיליון שקל ברבעון המקביל.
מנכ"ל רבוע כחול, זאב וורמברנד, אמר: "למרות עיתוי חג הפסח שהשפיע על תוצאות הרבעון השני, תוצאות המחצית הראשונה והרבעון השני מעידות כי הצלחנו להציג צמיחה עקבית ברווחיות של החברה המתבטאת בעלייה במדדים התפעוליים וברווח הנקי".


