$
מוסף כלכליסט 11.3.10

ג'ון לנדאו מגיע השבוע לישראל

לנדאו צפוי להשתתף בכנס "שיווק רב־ערוצי" ב-14 במרץ במרכז הירידים בתל אביב. בכנס יתאר את תהליך הפקת "אווטאר" ויסביר את שיטות השיווק שבהן השתמשה חברת לייטסטורם אנטרטיינמנט

שירות כלכליסט 09:2711.03.10

ג'ון לנדאו צפוי להשתתף בכנס "שיווק רב־ערוצי" שתערוך חברת מטריקס ב־14 במרץ במרכז הירידים בתל אביב. במסגרת הכנס יוצגו רעיונות, שיטות מדידה ובקרה, דוגמאות וכלים פרקטיים המאפשרים לארגון למקסם את התקשורת עם לקוחותיו, בין היתר באמצעות שימוש מושכל בתמהיל הערוצים שבהם לקוחות

הארגון נמצאים (אינטרנט, מובייל, רשתות חברתיות, מערכת ניהול קשרי לקוחות ועוד).

 

לנדאו יתאר בכנס את תהליך הפקת "אווטאר" ויסביר את שיטות השיווק שבהן השתמשה חברת לייטסטורם אנטרטיינמנט. ב"אווטאר" הושקעו משאבים עצומים בפיתוח שלל המוצרים הנלווים לסרט: ממשחק לאייפון, שפותח במקביל לצילום הסרט, ועד שיתוף פעולה רחב עם מקדונלד'ס, שבמסגרתו פיתחו יחד צעצועים, משחקים ותחרויות המבוססות על טכנולוגיית "אוגמנטד ריאליטי". שיתופי פעולה נוספים נערכו עם חברות כמו LG, שמכרה טלפונים עם הטריילר של הסרט.

 

"כל הפעילויות האלה תרמו המון", אומר לנדאו. "לסרט יש אפשרות להגיע למיליונים, אבל למובייל ולאינטרנט יש דרך להגיע למיליארדי אנשים, ואנחנו צריכים לנצל את זה לטובת התעשייה שלנו. אני לא חושב שהצלחנו לעכל עד כמה מהר הכל קרה הודות לכך. כל תעשיית הבידור היום לא יכולה להצליח במידה מספקת אם נשארים בממד אחד בלבד. צריך להסתכל על זה בצורה הרחבה ביותר ולשלב את כולם. זו הדרך הטובה ביותר לחשוף כמה שיותר אנשים לכל העולמות שיצרנו סביב הסרט".

 

את הכנס יחתום יונתן אדירי, יועץ בכיר לנשיא המדינה, בהרצאה על הצלחה ושרידות בעידן של מהפכה מתמדת. אדירי הוא נשיא המחזור המייסד של אוניברסיטת Singularity, מייסודן של גוגל וסוכנות החלל האמריקאית נאס"א, העוסקת בעתידנות, טכנולוגיות חדשות והתפתחות טכנולוגית.

 

לכתבות נוספות במוסף "כלכליסט" לחצו כאן

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x