מטרנה יוצאת בסדרת מוצרים חדשה בהשקעה של 5 מיליון שקל
מדובר בתחליף חלב שלדברי החברה תורם משמעותית לחיזוק ההגנה החיסונית
22:11
27.01.10
חברת המזון לתינוקות מטרנה משיקה בימים אלה סדרה חדשה, מטרנה EXTRA CARE, בהשקעה מדווחת של כ־5 מיליון שקל. מדובר בתחליף חלב שלדברי החברה תורם משמעותית לחיזוק ההגנה החיסונית.
בארץ קיימים שלושה סוגים עיקריים של תחליפי חלב לתינוקות. לפי נתוני חברת סטורנקס, מטרנה מובילה את השוק עם נתח של כ־66%, לסימילאק נתח שוק של 33.5%, ואופטימיל של חברת מדיצ'י מדיקל מחזיקה בנתח שוק של 0.7% בלבד. ב־2009 גדל נתח השוק של מטרנה ב־6%.
לדברי גלי ניר, סמנכ"לית השיווק של החברה, מטרנה משקיעה "עשרות מיליוני שקלים בשיווק בשנה, בדגש על אמהות לילד ראשון כדי שימשיכו איתנו גם בילדים הבאים".
שוק תחליפי חלב האם בישראל מגלגל לפי נתוני נילסן כ־400 מיליון שקל בשנה, ונשלט מאז פרשת רמדיה על ידי מטרנה וסימילאק. לאחרונה הפכה מטרנה חלק מקבוצת אסם־נסטלה בישראל.


