$
פרסום ושיווק

yes תשקיע 10 מיליון שקל בהשקת מכשיר ה-yesMaxHD

לפני כחודש השיקה החברה בהשקה רכה את המכשיר המאפשר להשתמש ביכולות ההקלטה והצפייה האישית של המקס, לצד איכות הצפייה המרבית של HD

מיטל זדה 14:53 03.06.09

 

yes תשקיע 10 מיליון שקל במהלך הפרסומי להשקת ממיר ה- yesMaxHD.

 

לפני כחודש השיקה החברה בהשקה רכה את המכשיר המשולב החדש המאפשר להשתמש ביכולות ההקלטה והצפייה האישית של המקס, לצד איכות הצפייה המרבית של HD.

 

החברה תצא בקמפיין פרסום, מבית מקאן אריקסון, שיעלה בערוצים המסחריים, בבתי הקולנוע, באינטרנט ובעיתונות. הקמפיין מציג את "תקופת האבן" ומציג משחק כדורגל פרימיטיבי בין 2 קבוצות של אנשי מערות. השפה ה"פרימיטיבית" והעובדה כי המשחק מתפתח שלא כצפוי מחזקים את מסר הקמפיין שהגיע הזמן להתקדם לחוויית הצפייה של הדור הבא.

 

מתוך הקמפיין
מתוך הקמפיין

 

דרור בהט סמנכ"ל השיווק של חברת yes: "השקת מכשיר ה- yesMaxHD תביא לגידול משמעותי בהיקף הצופים בארץ שייהנו משידורי HD והינו צעד נוסף בשדרוג חוויית הצפייה שאנו מעניקים ללקוחותינו. העובדה כי חלה עלייה מתמדת בזמן הצפייה בטלוויזיה בארץ, לצד הגדלת החדירה של מכשירי ה- yesMax מעידה כי הטלוויזיה ממשיכה להיות אמצעי הבידור המוביל בכל בית בישראל".

x